Musashi Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Większość osób ma zachipowane AVFy czy AWXy i myślę,że rozrządy są bardziej obciążone,jak uważacie co ile powinno się wymieniać komplet rozrządu w silnikach po zmienionym sofcie( mówimy o ori rozrządzie z ASO)? a co ma wspolnego zwiekszenie mocy do obciazenia paska rozrzadu? przeciez moc nie jest przenoszona paskiem rozrzadu... no chyba ze ktos permanentnie korzysta z max rpm
Spidan Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ok,softa robiłem przy przebiegu 80tys km, rozrząd zmieniałem w ASO przy 90tys, teraz mam 146tys, nic się nie dzieje, kiedy zmieniać ponowie?
Musashi Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 90+90=180 zawsze mozna troche wczesniej. np 85kkm warto co jakis czas zajrzec na pasek po demontazu oslony paska, czy nie ulegl spekaniom. co wchodzilo w zakres wymiany w ASO?
Spidan Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Pasek rozrządu,rolki,pompa wody,pasek wielorowkowy,uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego,płyn chłodniczy.
danu44 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Ok,softa robiłem przy przebiegu 80tys km, rozrząd zmieniałem w ASO przy 90tys, teraz mam 146tys, nic się nie dzieje, kiedy zmieniać ponowie? Pasek rozrządu,rolki,pompa wody,pasek wielorowkowy,uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego,płyn chłodniczy. Ja, dla swietego spokoju, zrobilabym nastepna wymiane przy 170 tys. kilometrow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się