krystian821 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Witam,ostatnio moje auto po awarii turbiny stalo prawie przez miesiac,teraz juz poskladalem je do kupy i wlozylem turbo gtb1756vk i zaczely sie dziwne rzeczy pojawiac w grupie 11 odczyt z czujnika doladowania mianowicie na luzie po dodaniu gazu do 2000 obr/min pokazuje 2900 za chwile 1200,dodatkowo wywala blad czujnika doladowania ale zapomnialem go zapisac,z pamieci cos w tym stylu (nazwa czujnika)implausible correlation Dodatkowo w czasie jazdy wlaczylem logowanie i widac tam jakie dziwne wartosci pokazywal czujnik.Dzisiaj po podlaczeniu vaga caly czas pokazuje ten sam blad i nie mozna go skasowac a cisnienie na czujniku bez wzgledu na dodawanie gazu pokazuje takie samo jak w grupie 010 cisnienie atmosferyczne,auto czasem przez chwile jedzie normalnie a za chwile pokazuje przeladowanie i tryb awaryjny. log: Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krystianszepe_81426.html
Sztomel Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Szkoda, że nie zlogowałeś statycznie i dynamicznie po kilka razy grupy 010 bo nie widzimy co pokazuje czujnik barometryczny F96 a korelacja właśnie dotyczy tych dwóch czujników czyli G71 i F96. Logi dynamiczne wykonaj najlepiej od 1300 obrotów silnika. Ewentualnie jeśli masz możliwość to podmień na próbę ten czujnik od znajomego.
krystian821 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Dzisiaj zalozylem nowy czujnik -jednak on byl winien teraz wskazania sa prawidlowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się