tomaz_oz Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam, mam taki problem.Miesiąc po zakupie zaczął mnie nie pokoic problem z odpleniem.Ja zimny pali od razu|(fakt troszke dymi na jasno), przejade kawałek,pare razy go poodpalam i musze go dłuzej trzymać-zapala tak jakby chciał, ale cos nie dochodizło.Zdarza sie to nawet jak pare razy go z miejsca zapalam, gasze , zapalam gasze i w koncu za 3,4 razem dzieje się to samo(ciezko odpala). Sprawdzalem na vagu i wszystko było ok.Coś podobnego ale mój troche szybciej odpala
dieselaudifan Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam, miłem takie coś, ale gdy miał ok. 70 - 90 stopni. Po 5 minutach po zgaszeniu nie do odpaleni, chyba, że trzymałem rozruszkik z 15 sek. Ale można go w ten sposób spalić. pojechałem do elektronika sam. i zwiększył mi dawkę startową ciepłego silnika. (przez kompa oczywiście) i kłopot się skończył, inne auto. Tak rozwiązałem swój problem, może Tobie się to przyda.
danu44 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 A co sprawdzales na VAG-u, masz jakies logi z tego sprawdzania..? Kat wtrysku jest dobry?
Wihajster Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 A co sprawdzales na VAG-u, masz jakies logi z tego sprawdzania..?Kat wtrysku jest dobry? jaki kąt wtrysku??
Musashi Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 sprawdź jak uruchamia się silnik, gdy są włączone światła mijania, jeżeli tak samo, sprawdź jak wygląda uruchamianie z odkręconym korkiem wlewu paliwa, jeżeli również bz. wtedy może być problem z pompa spiętrzającą w zbiorniku lub jej przekaźnikiem. w takim przypadku auto nosem do góry będzie startowało lepiej.
danu44 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 A co sprawdzales na VAG-u, masz jakies logi z tego sprawdzania..?Kat wtrysku jest dobry? jaki kąt wtrysku?? Ooo... do diabla... to wszystko przez to ze nie ma opisu silnika przy forumowiczu... Sorry... ps. nastepnym razem bede to kontrolowac...
tomaz_oz Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ooo... do diabla... to wszystko przez to ze nie ma opisu silnika przy forumowiczu...Sorry... ps. nastepnym razem bede to kontrolowac... Jest w temacie;) A tak wogóle byłem dziś u mechanika to spec powiedział mi żebym zaczął od filtrów paliwa, powietrza itd.
Musashi Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 A tak wogóle byłem dziś u mechanika to spec powiedział mi żebym zaczął od filtrów paliwa, powietrza itd. widze ze mechanik jest diagnosta alfa i omega:facepalm: czytales co tobie napisalem? filtry nie maja takiego wplywu na rozruch. kazdy taki rozruch jest dla silnika szkodliwy.
tomaz_oz Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 A tak wogóle byłem dziś u mechanika to spec powiedział mi żebym zaczął od filtrów paliwa, powietrza itd. widze ze mechanik jest diagnosta alfa i omega:facepalm: czytales co tobie napisalem? filtry nie maja takiego wplywu na rozruch. kazdy taki rozruch jest dla silnika szkodliwy. heheh no mnie też nie oświecił tym:grin: Nie sprawdzałem tego co mi pisałeś bo narazie ładnie pali.Ale rano każde zapalenie bylo tak jak opisywałem.Zobaczymy jutro.
danu44 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 A tak wogóle byłem dziś u mechanika to spec . No fakt, ze to musi byc spec... Zna sie chyba jeszcze mnie na silnikach niz ja...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się