majster 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam. Auto mam z silnikiem 1.8 benzyna + gaz ADR. Przyszedł czas na wymianę rozrządu. Rozrząd wymieniłem bezproblemowo, wszystkie znaki się pokrywają i jest ustawiony ok. Przy okazji wymieniłem filtr powietrza, wyczyściłem przepustnicę bez wyciągania, parownik zregenerowany przez zestaw naprawczy BRC i wymieniony filtr gazu. Pierwsze odpalenie na benzynie. Wszystko niby ok. Problem w tym, że wchodzi na obroty z opóźnieniem. Coś jakby go dławiło. Podłączyłem VAG i ukazał się błąd, którego nigdy wcześniej nie miałem: 1 Fault Found: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to B+ Błędu nie można skasować, pojawia się na nowo. Kasowany przy zapalonym silniku. Dziwne jest to, że samochód na gazie pracuje bardzo dobrze. Koledzy co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?231619-Nie-kr%EAci-si%EA-powy%BFej-5-tys-obrot%F3w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 sprawdź filtr paliwa ja miałem podobne objawy jak mi się rozwarstwiłwkład w sródku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Sprawdzę filtr paliwa i zobaczymy czy coś pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost2255 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Błąd wskazuje na czujnik wałka. Podłączyłeś go po wymianie rozrządu? Bo VAG mówi, że go nie "widzi". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Czujnik wałka nawet nie dotykałem bo to pod pokrywą oddzielną chyba że nie o nim myślę. Wtyczka podłączona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Sprawdziłbym jeszcze raz dokładnie ustawienie rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Punkty na rozrządzie grają idealnie i nie ma możliwości żeby zostało przesunięte. A może tak być, że na LPG chodzi idealnie a na benzynie źle przy złym założeniu rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterp84 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Kolego mialem tak samo po wymianie rozrzadu, tez pojawil sie mi blad 515, szarpalo autem w dolnym zakresie obrotow, bledu nie szlo wykasowac, wyswietlal sie na zapalonym silniku, pomogla wymiana czujnika halla, dziwnie padl zaraz po wymianie rozrzadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Chyba zacznę od wymiany czujnika halla. Może uda się od kogoś pożyczyć. Dam znać czy odniosło skutek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się