stefan1986 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 byłem dzisiaj u mechanika, i on twierdzi że wszystko jest ok, że po prostu jest za dużo płynu w układzie i dlatego wyrzuca, bo według niego jak jest 1-1,5 cm powyżej kreski max na mocno rozgrzanym aucie to ma prawo wyrzucić nadmiar korkiem. Mnie jednak ciekawi jedna rzecz a mianowicie odpowietrznik bo raczej coś takiego powinno być oczywiście poza korkiem w zbiorniczku? Ps. płyn to koncentrat ori G12++ wymieszany z wodą w stosunku 1:1 także wszystko powinno być ok ---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:53 ---------- byłem dzisiaj u mechanika, i on twierdzi że wszystko jest ok, że po prostu jest za dużo płynu w układzie i dlatego wyrzuca, bo według niego jak jest 1-1,5 cm powyżej kreski max na mocno rozgrzanym aucie to ma prawo wyrzucić nadmiar korkiem. Mnie jednak ciekawi jedna rzecz a mianowicie odpowietrznik bo raczej coś takiego powinno być oczywiście poza korkiem w zbiorniczku? Ps. płyn to koncentrat ori G12++ wymieszany z wodą w stosunku 1:1 także wszystko powinno być ok
Seba_LDZ Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 masz dwa wezyki przy nagrzewnicy musisz jeden zsunac jest taki z dziurka to zssuwasz tak zeby dziurka sie odkryla i zobaczysz czy leci plyn czy powietrze
bar_tos Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 U mnie problem został rozwiązany... Po przeczytaniu postów postanowiłem sam zabrać się do roboty. Więc wymieniłem na początku korek, nie pomogło. Wymieniłem zbiorniczek jak sugerował jeden z mechaników, nie pomogło... Wymieniłem termostat, nie pomogło... W tym wypadku nie pozostało mi nic innego jak zostawić samochód u mechanika i okazało się że to uszczelka pod głowicą. Przy okazji wymieniony został rozrząd oraz zostały przywrócone do prządku dwie ukręcone świece Teraz płyn chłodniczy utrzymuje się na stałym poziomie
Rafal1988Lodz Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Witam. Przylacze sie do tematu. W ukladzie chlodzenia plyn zrobil sie z zielonego na brazowy czyli kakao. Plynu troche mi ubylo i wczoraj dolalem i sprawdzajac dzisiaj zobaczylem oto takie kwiatki. Uszczelka poszla? Jutro bede chcial pojechac do mechanika i sie dowiedziec. Moge spokojnie do niego dojechac czy lepiej holowanie?
Emejcz Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 U mnie robił się syf do momentu wymiany chłodnicy. Po wymianie płyn nie dość, że idealnie czysty to jeszcze przestało go ubywać, bo sama chłodnica ciekła to raz, a dwa, że całkiem przypadkiem zauważyłem, że sączy się powolutku płyn przez górny jej króciec czego normalnie w ogóle nie widać, bo zaraz kapie na chłodnicę i odparowuje. Uszczelkę kupiłem za 2zł i od razu sucho.
_kaskader89_ Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Koledzy u mnie podobnie... Coraz większe ilości płynu ubywają... Nigdzie wycieków ani nie przybywa oleju.... Osadu pod korkiem nie ma... Temperatura normalnie rośnie a czym więcej się wstawia tym więcej płynu ubywa... szczególnie na dłuższych trasach... Zauważyłem że podczas rozgrzewania silnika po wyłączeniu się ssania zaczyna dymić a prędzej tak nie robił... Co to może być koledzy? Proszę o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się