Radzioo125 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Panowie a moje pytanie jest takie. Czy sam słupek silnika 1.8 np. APT pasowałby do osprzętu od ADR ? czy trzeba by było coś przerabiać ? Pytam bardziej tak z ciekawości
Labiel Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Nie wiem dokładnie, ale patrząc w parametry to wszystkie są takie same więc podejrzewam że silniki różniły się głównie osprzętem. ---------- Post dopisany at 22:56 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- Głido, sama mechanika to jak dla mnie pryszcz. Gorzej z elektryką. Ja robiłem SWAPa z ADR 95 na APU 2000. Mechanika pryszcz. Miałem fuksa że trafiłem na elektryka który był kumaty i w parę dni za 300 zł podłączył mi wszystko łącznie z licznikiem z polifta (z pomięciem FISa ale to akurat prościzna).
Głido Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 a duza jest roznica w instalacji elektrycznej miedzy 1.8 a 1.8T ?? Bo jezeli niee duza i dalbym rade sam przelozyc , to moze wrzucil bym 1.8T jakies zdrowe
Labiel Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zależy od silnika. W moim przypadku gdzie ładowałem APU z 2000 różnica była kolosalna - wystarczy powiedzieć że sama wiązka silnika w APU była 4 razy grubsza niż w moim poczciwym ADR. Ale jak władujesz jakiegoś AEB z tego samego rocznika to nie powinno być tyle problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się