wieczor15 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam, zaczne od tego ze wyskoczył mi bład 17849 - egr valve (n18) open circuit or short to ground ale po skasowaniu nie wyskoczył ponownie, tylko przy przyspieszaniu słychać jakby turbo nie równo przez chwile ładowało, ale dzieje się tak tylko przy delikatnym przyspieszaniu. oprócz tego dziś przy logowaniu BS 003 co jakiś czas strasznie szarpało autem i chwile po szarpaniu kopcił na niebiesko. link do logów: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=231914
Musashi Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 wymien N18, do kompletu moze byc problem z przewodami podcisnienia. za szarpanie i kopcenie rowniez moga byc odpowiedzialne pompowtryskiwacze. wrzuc logi statyczne 013,018,023
wieczor15 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 wrzuciłem komplet logów " http://a4-klub.pl/showthread.php?t=233785&p=2829721#post2829721 ---------- Post dopisany at 23:52 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- poza tym posprawdzałem zawór n18, n75 i wezyki chociaz były wymienione. z zaworów zdjałem osłone plastikowa pod która jest siatka i ja przemyłem z tłustego naloty. Ogólenie wydaje mi sie ze jest lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się