bubbba Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam Potrzebuję szybką odpowiedź. Kiedy auto będzie więcej paliło paliwa na wolnych obrotach: jak synchronizacja rozrządu jest na "+" (czyli np +1) czy jak jest na "-" (czyli np -1).
grabson765 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 podobno najmniej pali jak jest -0.6
pawelone28 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 WitamPotrzebuję szybką odpowiedź. Kiedy auto będzie więcej paliło paliwa na wolnych obrotach: jak synchronizacja rozrządu jest na "+" (czyli np +1) czy jak jest na "-" (czyli np -1). dużo było już o tym na forum wystarczyło użyć opcji szukaj , ale się nie chciało koledze
bubbba Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 WitamPotrzebuję szybką odpowiedź. Kiedy auto będzie więcej paliło paliwa na wolnych obrotach: jak synchronizacja rozrządu jest na "+" (czyli np +1) czy jak jest na "-" (czyli np -1). dużo było już o tym na forum wystarczyło użyć opcji szukaj , ale się nie chciało koledze Użył, użył ale nic konkretnego nie znalazł, jedynie info, że "przestawiłem i autko faktycznie zaczęło więcej palić na postoju" ale z jakiej nastawy na jaką to już nie ma takiego info
RoGaz50 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Witam! Potrzebuję szybką odpowiedź. Kiedy auto będzie więcej paliło paliwa na wolnych obrotach: jak synchronizacja rozrządu jest na "+" (czyli np +1) czy jak jest na "-" (czyli np -1). Mój silnik AVF Piszę Ci co wyszło u mnie. Ja po 4-ech latach jeżdżenia z synchronizacją na wolnych obrotach 0,6 1,1 1,7 (tak w kółko ewidentny +) w sobotę wziąłem się za korektę tego stanu. Udało mi się ustawić na 0. Przed regulacją (synchro na plusie) spalanie chwilowe (wolne obroty) na VAG'u (015) 0,5 l/h a na wyświetlaczu 0,6 l/h Po regulacji (synchro na 0) spalanie chwilowe (wolne obroty) na VAG'u (015) 0,6 l/h a na wyświetlaczu 0,7 l/h. Wniosek: W moim przypadku po regulacji synchronizacji z + na 0 (tzn w kierunku na minus) minimalnie wzrosło spalanie chwilowe. Nie wiem jak to się przełoży na średnie spalanie eksploatacyjne bo sprawa jest "świeża" ale od razu zauważyłem ewidentne plusy po korekcie: 1. Poprawiła się dynamika silnika - jest elastyczniejszy i ma lepsze "odejście" nie ma już tej turbodziury 2. Silnik zrobił się cichszy - nie ryczy tak przy dodawaniu gazu - tylko mruczy 3. Spaliny już tak nie śmierdzą intensywnie Pozdrawiam
mlodyabc Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 u mnie w AVF na rozgrzanym silniku synchronizacja 0.0 czyli jest dobrze? Nie trzeba nic przestawiac?
biggman Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Witam!Potrzebuję szybką odpowiedź. Kiedy auto będzie więcej paliło paliwa na wolnych obrotach: jak synchronizacja rozrządu jest na "+" (czyli np +1) czy jak jest na "-" (czyli np -1). Mój silnik AVF Piszę Ci co wyszło u mnie. Ja po 4-ech latach jeżdżenia z synchronizacją na wolnych obrotach 0,6 1,1 1,7 (tak w kółko ewidentny +) w sobotę wziąłem się za korektę tego stanu. Udało mi się ustawić na 0. Przed regulacją (synchro na plusie) spalanie chwilowe (wolne obroty) na VAG'u (015) 0,5 l/h a na wyświetlaczu 0,6 l/h Po regulacji (synchro na 0) spalanie chwilowe (wolne obroty) na VAG'u (015) 0,6 l/h a na wyświetlaczu 0,7 l/h. Wniosek: W moim przypadku po regulacji synchronizacji z + na 0 (tzn w kierunku na minus) minimalnie wzrosło spalanie chwilowe. Nie wiem jak to się przełoży na średnie spalanie eksploatacyjne bo sprawa jest "świeża" ale od razu zauważyłem ewidentne plusy po korekcie: 1. Poprawiła się dynamika silnika - jest elastyczniejszy i ma lepsze "odejście" nie ma już tej turbodziury 2. Silnik zrobił się cichszy - nie ryczy tak przy dodawaniu gazu - tylko mruczy 3. Spaliny już tak nie śmierdzą intensywnie Pozdrawiam jakim cudem wyświetla Ci spalanie chwilowe 0,7 l/h na wyświetlaczu?
RoGaz50 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Witam! jakim cudem wyświetla Ci spalanie chwilowe 0,7 l/h na wyświetlaczu? A dlatego, że w rodzinie oprócz AUDI są inne auta między innymi Passat i ten przypadek opisałem - stąd dane z wyświetlacza Passata. Moja wina - nie sprecyzowałem auta tylko silnik. Skupiłem się na opisaniu spostrzeżeń z regulacji synchronizacji wałka rozrządu bo o to chodziło w założycielowi posta. Pozdrawiam
biggman Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Ok, passat to wszystko sie zgadza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się