domjenick Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Dominik-powiedz mi ile chcesz w całości wydać naprawę auta?
NikoA4 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Chcialbym to auto zostawic sobie,ale zona mi odradza.Obecnie jerzdze a6 1.8t AWT. nie chce kupic silnika za 600£ Mam do wyboru AUQ i ARY W rossadnej cenie. dzisiaj sciagnelem kolektor wydwchowy i na trzecim cylindrze brakuje zaworu,silnik na zlom. Ciekawe czy turbo tez? Pytalem juz kilka razy,czy ktorys z tych dwoch silnikow bedzie pasowal[blok silnika]? Kupowac,czy nie bedzie pasowac? ---------- Post dopisany 30-04-2012 at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2012 at 22:10 ---------- Silnik zakupiony ARY ,blok silnika identyczny.ten silnik ma 180ps,ale to chyba o turbo chodzi?Turbo tez mam,ale czy uda sie je wcisnac? [Turbo 06A 145 704T] wtryski tez musza zostac z ARY?,czy musze miec ECU do tego silnika jesli chcialbym miec te 180ps? silnik wyjety z golfa MK4,czy tam tez byly seryjnie montowane takie motorki?
domjenick Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 musisz mieć ECU, bo seryjne AVJ generuje 150koni, ale tu się zapowiada na grubsze rezanie...
NikoA4 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 No ale co z tego golfa?a te turbo,przymiarke robilem i nie wiem jak mial bym niby je zamontowac? Mial ten gol taki silnik od nowosci czy ktos go tam zamontowal? co dokadnie musze zrobic[miec]zeby to wszystko mialo rece i noge,he he
domjenick Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 ja Ci powiem tak, wcześniej radziliśmy Ci, żebyś kupił samą głowice z wałkami, ale się uparłeś na cały silnik, bo taniej-teraz masz problem, bo nie wciśniesz, tego do AVJ bezproblemowo-nie wiem, czy wiązka do ECU będzie taka sama, czy będziesz musiał to rwać i kłaść oryginalną z golfa, szukałeś porad- miałeś...każdy Ci mówił, że prościej będzie sama głowica i wałki, najlepiej od AVJ- teraz utkniesz na jakiś czas z robotą, zanim się pojawi na forum ktoś, kto przekładał silnik z golfa do B6, nie wiem, czy nawet jak zmienisz kolektor wydechowy, podepniesz turbinę, czy spasujesz z katalizatorem z AVJ, wałki i głowica podejdą, jeśli to 1,8T... wspomnij post Kichola... .....często naprawa po taniości nie wychodzi taniej.......
NikoA4 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 Ja sie uparlem na silnik?A czytales dokladnie posty?Napisalem ze zawor sie urwal i wpadl do cylindra,to niezlego balagany tam narobil. to niby jak mialbym tylko glowice zmienic?Teraz nie mam zadnego problemu,tylko przy okazji pomyslalem ze moze dalo by sie te pare kucykow wepchnac pod maske?Ale zawsze moge poskladan bez problemu wszystko na 150ps
domjenick Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Ja sie uparlem na silnik?A czytales dokladnie posty? to chyba Ty nie czytasz postów innych dokładnie...pytałeś się , z jakiego silnika głowica podejdzie do AVJ-dostałeś odpowiedz Panowie wlasnie znalazlem na ebay-uk silnik AUQ z leona cupra.[Tanio] Czy on bedzie sie nadawal? Czy podejdzie mi caly osprzet z mojego AVJ-a. ---------- Post dopisany at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany at 12:29 ---------- panowie czy ten silnik AUQ Z leona bedzie pasowal,bo aukcja sie skonczy i nie kupie,a jest tanio. Mam jeszcze na oku ARY,ktory brac?podejdzie caly czy tylko glowica? proszę nie szukaj silnika, tylko głowicy z wałkami, jak chcesz niedużym kosztem naprawić auto przecież już wtedy Ci pisałem, żebyś szukał głowicy z wałkami, a nie całego silnika- jaki problem wymienić tłok i zawory, skoro ściągasz głowicę? teraz to ze swapem będziesz mieć większy problem, bo na pewno będziesz musiał przekładać wiązki elektryczne,bo B6 ma inne czujniki niż seat, czy golf, AVJ ma całkiem inny układ paliwowy-niż AUQ, sprzęgło w AVJ o średnicy 228mm, gdzie AUQ ma 240mm, inną przepustnicę...sporo różnic, których tanim kosztem nie da się wyeliminować...
NikoA4 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Opublikowano 10 Maja 2012 w koncu ostatnio zwalilem glowice,dwa denka zaworow wydechowych lezaly na tloku,ale dziury nie bylo. po wyczyszczeniu tloka wyglada to tak http://img824.imageshack.us/img824/9181/20120506095.jpg Tlok chyba do wymiany?Pozostale trzy tloki maja takie slady http://img225.imageshack.us/img225/4782/20120506098.jpg Te slady sa plytkie i na kazdym tloku w tym samym miejscu,tym chyba sie nic nie stalo? Gladz cylindrow ok,chyda skonczy sie na wymianie glowicy?
domjenick Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 dobrze obejrzyj tłoki, czy nie maja pęknięć wzdłuż tłoka, bo pod temperaturą je rozwali i kompresją będzie uciekać, paliwo dostawać się do oleju et cetera-jak masz tłoki z innego silnika-zwal głowicę i przełóż, bo mi to wygląda na efekt podobny do zerwanego paska rozrządu-ten pierwszy tłok dostał ostro od zaworów i to dokończyło dzieła, jak masz pod ręką tłoki w lepszym stanie-wymień, żeby nie robić tego dwa razy
domialex Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 a co sie stalo z reszta zaworu? poszla w wydech? spr turbo?
NikoA4 Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 Wlasnie w turbo nic sie nie stalo,lopatki sa cale.Nie pamietam musial bym zobaczyc,ale trzonki chyba sie skrzywily i zablokowaly w tulejkach[tam gdzie pracuja]Ja mysle ze te zawory musialy sie urwac przy probie otpaleniu po zatartym walku,pasek przeskoczyl. Jak by sie urwaly podczas jazdy to zniszczenia bylyby duzo wiekrze.Chyba ze sie myle? Tloki z ADR-A powinny pasowac chyba?Pierscienie zostawic,czy zmienic? Jak otkrece korbowody to panewek chyba nie musze zmieniac?Tylko wszystko w odwrotnej kolejnosci poskrecac.?
domjenick Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 tłoki wejdą, pierścienie wrzuć nowe- co do panewek-zobacz w jakim są stanie:wink:
NikoA4 Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 nowe panewki jak bym chcial wlozyc to chyba jakis szlifiarz musi mi je spasowac co?
Fr0styyy. Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Jak na niebiesko to turbina się przeżegnała
sodikart Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 turbo gwiżdze od 2tys i mocy nie stracił ---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- Jak na niebiesko to turbina się przeżegnała pozatym co ma piernik do wiatraka jak masz pisac bzdury to mecz obejzyj lepiej
Fr0styyy. Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 turbo gwiżdze od 2tys i mocy nie stracił---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- Jak na niebiesko to turbina się przeżegnała pozatym co ma piernik do wiatraka jak masz pisac bzdury to mecz obejzyj lepiej Spinaj się dalej to na pewno uzyskasz od kogoś pomoc Sprawdź ciśnienie paliwa jakie jest, sprawdź też czujnik G62.
sodikart Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 ja sie nie spinam tylko chyba od tego jest forum aby pomagac a nie robic religijne wyznanania co robi turbina jesli chodzi o czujnik G62 to mam własnie nowy ;/ chyba ze wystepuje kilka modeli tego
Fr0styyy. Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Nie wiem jak w B5, ale w B6 jest to zielony czujnik czteropinowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się