Fr0styyy. 10 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Strasznie mnie irytują te skrzypiące plastiki w środku samochodu. Najgorzej to skrzypi ten tunel środkowy :F Da się coś zrobić, żeby to nie skrzypiało? Jakaś gąbka, wygłuszenie tego czymś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel40 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Powiem tak, Audi zadbało dość dobrze o to aby żaden plastik nie skrzypiał. Ale jeśli tak się dzieje to możesz na łączeniach plastikowych elementów przykleić taśmę z jakby to nazwać filcem. AUDI wszędzie takową taśmę daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Może zadbało, może nie... To po prostu cholernie skrzypi na dziurach i wybojach :/ Jest gdzieś jakiś tut jak rozebrać ten tunel środkowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 w dziale warsztat znajdziesz opis jak to rozebrać chyba w temacie o zakładaniu RNS'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Kurde nie mogę tego znaleźć... W temacie o RNSe jest tylko jak to zamontować i tyle, o rozbieranie tunelu środkowego nic nie ma :E? To z B5 jest, w B6 tak samo zamontowane? Cały ten panel chcę zdemontować aż do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 w b6 konsola środkowa i tunel między fotelami to zintegrowana całość, jednak demontuje się podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Przód pod zaślepkami masz śrubki, ściągasz ramkę biegów i odkręcasz popielarke. Tam masz jeszcze dwie śrubki. Wyciągasz tylną popielarki i odkręcasz 3 śrubki. Wyciągasz radio, kilamtronik i tam masz też śrubki po bokach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Ramkę zmiany biegów podważyć, czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Złap za mieszek i pociągnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Multitronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 :facepalm:Zapomniałem. No to nie pamiętam ale przeszukaj warsztat tam byl opis jak rozebrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Dobra rozbebeszyłem cały środek, teraz potrzebuję tylko taśmy filcowej i będzie ciszaa <3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się