myszon23 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Ostatnio miałem okazję pojeździć i strasznie spodobał mi się Tiptronic. Nie interesuje mnie ekonomia (przy AHH 1-2 litry więcej to nic) czy dynamika. Chodzi tylko i wyłącznie o komfort. Cena raczej nie gra roli. Stąd moje pytania: 1 Możliwy jest swap manuala na tipa? 2 Czy ktoś to już robił w AHH , jakieś problemy? 3 Gdybym się zdecydował co potrzebuję oprócz skrzyni (soft, sanie, wiązki, fis etc.)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Jezeli jest mozliwy swap w manuala na automat, to dziala to tak samo w druga strone napisz do Nosba bedzie wiedzial co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszon23 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Jest problem z wałem korbowym, przy zmianie automatu na manual do przeskoczenia bo można dziadostwo uskutecznić, w drugą stronę nie i potrzebny jest przynajmniej nowy wał, a najlepiej cały, nie rozdzielony zespół napędowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszon23 0 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Ktoś się już tego kiedyś podjął? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Ja nie znam, ludzie raczej w drugą stronę przekładki robią, jak masz komplet gratów to w omawianym wariancie nie powinno być dużo trudniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszon23 0 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 A co wchodzi w skład "wszystkich gratów" w tym wypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Jest problem z wałem korbowym, przy zmianie automatu na manual do przeskoczenia bo można dziadostwo uskutecznić, w drugą stronę nie i potrzebny jest przynajmniej nowy wał, a najlepiej cały, nie rozdzielony zespół napędowy. możesz coś więcej napisać na temat wału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus_k 1 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 W sumie wystarczyło by wbić taki trzpień ustalający (centrujący) sprzęgło hydrokinetyczne do otworu w wale- najepiej dotoczyc takie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się