wiesgaj Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Mój problem to przy kupnie samochodu klima cieniutko chłodziła.Gość z komisu zawiózł do serwisu klimy i stało się zimno.Do zimy bez problemu. To było dokładnie rok temu.W tym roku odpalam i to samo ,słabiutko chłodzi.Przypuszczam iż nieszczelność jakaś mikroskopijna i przez zimę wyparowało. Chciałbym się spytać czy VAG-iem można zdiagnozować np.ciśnienie lub inne niedomagania.
Dikson Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Możesz sprawdzić ciśnienie Vagiem .Wchodzisz w sterownik klimy później w bloki mierzone i tam będziesz miał. 1
wiesgaj Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 Wielkie dzięki . A może jeszcze które to bloki? Będę wdzięczny ---------- Post dopisany at 08:57 ---------- Poprzedni post napisany at 08:57 ---------- No i pomierzyłem ciśnienie VAG-iem. Pozwoliłem sobie wrzucić logi. Z 4 kolumny winika że, przy podłączeniu było 5bar. Przy starcie klimy rośnie nawet do 13 by spaść na 9 i tak trzymało. Teraz nie wiem czy to dobrze czy źle. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3bd694c45ab61d73.html ---------- Post dopisany 06-05-2012 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2012 at 12:14 ---------- Nikt z forum tego nie robił VAG-iem. Czy takie spadek ciśnienia to z powodu ubytku płynu czy co innego.
Dikson Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Mam podobny problem, 7 BAR i rośnie do kilkunastu, po dodaniu gazu klima się wyłącza wentylator przestaje działać, dziś jadę wymienić zawór rozprężny chyba tak to się nazywa, tez w klimie jestem słaby, umiejscowiony jest w rurce z lewej strony przy filtrze przeciwpyłkowym. ---------- Post dopisany at 11:08 ---------- Poprzedni post napisany at 11:08 ---------- Mam podobny problem, 7 BAR i rośnie do kilkunastu, po dodaniu gazu klima się wyłącza wentylator przestaje działać, dziś jadę wymienić zawór rozprężny chyba tak to się nazywa, tez w klimie jestem słaby, umiejscowiony jest w rurce z lewej strony przy filtrze przeciwpyłkowym.
Lukasz_mk2 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Dołączę się do tematu, może ktoś napisać jak zbadać to ciśnienie i podać ewentualne "wzorcowe wartości ciśnień"
ufo89 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 "wiesgaj" masz uzupełniony czynnik w układzie? normalnie powinno być 10bar. Moment załanczanie i wzrostu do 13bar to nic strasznego, poprostu czynnik jeszcze wtedy nie schłodzony, ale jak już był schładzany to prawidłowo spadło do <10bar. Wartość 7bar jest niską, jedź do porządnego warsztatu, obsługa z barwnikiem i szukanie nieszczelności
zbojna Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 "wiesgaj" masz uzupełniony czynnik w układzie? normalnie powinno być 10bar. Moment załanczanie i wzrostu do 13bar to nic strasznego, poprostu czynnik jeszcze wtedy nie schłodzony, ale jak już był schładzany to prawidłowo spadło do <10bar.Wartość 7bar jest niską, jedź do porządnego warsztatu, obsługa z barwnikiem i szukanie nieszczelności Wg. Elsy: Ciśnienie w układzie środka chłodniczego (w bar ciśnienie bezwzględne)t Wskazanie = mniejsze niż 2,6 bar – Za niskie ciśnienie w układzie środka chłodniczego (układ pusty). – Uszkodzony czujnik wysokiego ciśnienia -G65- l Ciśnienie obliczane jest przez jednostkę obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- na podstawie wyświetlonego w polu wskazań „3“ współczynnika wypełnienia impulsu. Wskazanie = 2,6 bar do 29 bar – Ciśnienie w układzie środka chłodniczego w dopuszczalnym zakresie. l Jeśli przy temperaturze otoczenia większej niż 20° C pokazywane jest ciśnienie niższe niż 4 bar, wartość pomiaru czujnika wysokiego ciśnienia -G65- jest nieprawidłowa lub w układzie znajduje się zbyt mała ilość środka chłodniczego Wskazanie = powyżej 29 bar (również chwilowe) – Za wysokie ciśnienie w układzie środka chłodniczego. – Wysterowanie wentylatora(ów) chłodnicy -V7- nieprawidłowe – Uszkodzony czujnik wysokiego ciśnienia -G65- – Chłodnica i / lub skraplacz zabrudzone – Usterka w układzie środka chłodniczego
wiesgaj Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 Klima nadal sprawuje się kiepsko.Lecz po kilkuset kilometrach jazdy na klimie i wyłączeniu, zaczęła pluć lodem.To co w końcu nawet mrozi. I tu pytanie co się dzieję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się