mlodyabc Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 W sobote po długiej trasie jak robiłem diagnostyke to temp na vagu pokazywało mi 90C wiec ok i na blacie tez 90, dzisiaj jednak jak przejechałem 100 km na blacie tez cały czas było 90 jednak vag pokazwywał mi 95 a nawet 96 mimo że już kilka minut stałem a i auta wcale też nie szarżowałem wczesniej. Chyba troche za duzo?
stachu97a4 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 Witam mam ten sam problem tylko z starszym rocznikiem 97 1.6 b5... jeszcze jedno czy wentylator sie tez zalancza przy wylonczonym silniku .... bo wiatrak jest podłączony pod alternator paskiem i kreci sie caly czas prz wlczonym silniku po wylonczeni stcyjki na kilka sekund i wlonczeniu stacyjki spowrotem pokazuje nawet 100 stopni ...po przejechaniu 200...300 metruw wraca na 90stopni wczesniej tego nie zaopserwowalem
Tommy Gun Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Pewnie coś nie halo z czujnikiem, a czy temperatura 95-96 w obecnej porze roku jest duża ?/ Nie sądzę, zwłaszcza jak stoisz w korku lub temu podobnych. Sprawdź czy chłodnica jest ciepła, jeżeli tak to oznacza to że duży obieg funkcjonuje i termostat puszcza ciecz w celu ochłodzenia. Wentylator kręci się cały czas ale załącza w określonej temperaturze żeby uniknąć przegrzania. Nie pamiętam w tej chwili jaki to zakres temperatury. I jeszcze jedno. Jak zgasisz silnik to wentylator powinien się chwilę kręcić i nie szumieć. Jeżeli zatrzymuje się od razu lub szumi to powoli zdycha wiskoza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się