mlodyB6 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Witajcie, ostatnio na myjni zauważyłem, że przy odpalaniu puszcza delikatnego dymka ( na pewno to nie jest biały ani niebieski ). W czasie jazdy depnąłem na dwójce w lusterku widziałem jak zostawiła ten siwy ciemny ślad ciężko znów to nazwać jakimś dymieniem .. na marginesie : jeżdżę w miare spokojnie ( może czasami za spokojnie i trzeba ją przegonić ?) oleju nie ubywa, płynu chłodzącego również. Od czego zacząć ? może świece ? czekam na jakieś pomysły
Rafi78 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 na nic nie czekaj - było tego sporo- kata masz ?, bączek na zimno to norma w ON
mlodyB6 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 Szukałem Rafale, ale niestety nic pasującego do tego problemu nie ma ( oczywiście odnośnie koloru "dymu" ).. tak mam katalizator, nie jest to bączek na zimno właśnie, napisałem, że depnąłem a oczywiscie zrobilem to na rozgrzanym silniku .. i na rozgrzanym również sprawdzałem przy odpalaniu. Mocy jej nie brakuje, jedzie tak jak powinna i tak jak jezdziła.
Rafi78 Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 Jeśli nie zostawiasz za soba notorycznie zasłony dymnej auto jest dynamiczne, płynów i oleju nie ubywa to ja bym się nie przejmował dla świętego spokoju wrzuć chłopakom logi do odpowiedniego działu
martinus Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Skoro to tylko ciemny dym, ja bym na początek dolał coś do przeczyszczenia wtrychów do paliwska i przegonił mendę...oczywiście pod koniec baku sprawdzenie kopcenia.
mlodyB6 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 ogólnie powiem wam, że przegoniłem ją konkretnie kilka razy i teraz aż jako takiego dymienia nie widzę .. wcześniej przed założeniem tego tematu ruszyłem ze świateł dosyć mocno i skręcając w lewo w lusterku widziałem, że zostawiłem coś .. masz coś godnego polecenia żeby wlać ?
Spidan Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Polecam preparat Motul Diesel System Clean, puszka około 50zł
mlodyB6 Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Opublikowano 14 Maja 2012 mam dostęp do takiego preparatu : http://autotrybik.pl/pl/p/LIQUIMOLY-ENGINE-FLUSH-PRO-LINE-motorspulung-do-plukania-silnika-500ml/1249 spotkał sie ktoś kiedyś z nim ? dziś wywnioskowalismy, że przy odpalaniu dym jest siwy tak jak pisalem, a przy wkreceniu go na wysokie obroty ( 4 tys. ) jest hm bardzo ciemny, czarny ?
Rafi78 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 mam dostęp do takiego preparatu : http://autotrybik.pl/pl/p/LIQUIMOLY-ENGINE-FLUSH-PRO-LINE-motorspulung-do-plukania-silnika-500ml/1249 spotkał sie ktoś kiedyś z nim ? dziś wywnioskowalismy, że przy odpalaniu dym jest siwy tak jak pisalem, a przy wkreceniu go na wysokie obroty ( 4 tys. ) jest hm bardzo ciemny, czarny ? Ten środek to tkz. płukanka o czyszczenia silnika a ty raczej wtryski powinieneś przeczyścić choćby nawet STP
mlodyB6 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Opublikowano 18 Maja 2012 napiszę tutaj bo nie wiem czy to może mieć jakiś związek, czasem przy jezdzie ( obojętnie na jakim biegu ) gdy wcisnę gaz w celu przyspieszenia zadławi raz czy dwa i pozniej juz ciagnie normalnie .. nie jest to jakieś bardzo odczuwalne zdławienie ale coś tam występuje .. moze jakas nieszczelność ? i łapie lewe powietrze gdzieś ?
Rafi78 Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 może filtr paliwa, może to może tamto...wrózenie z fusów - zrób logi
mlodyB6 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Opublikowano 18 Maja 2012 zatankowałem na Bliskiej i podczas jazdy zero kopcenia na wysokich obrotach ... jedynie pusci dymka małego przy odpalaniu, ale wleję tego preparatu do czyszczenia wtrysków - tak więc powodem problemów było paliwo ( Orlen ) .. co mnie zdziwiło bo niby jest to samo co na bliskiej, lecz różnie mówią. nie będę zakładał nowego tematu bo to jedno pytanie będzie zaczyna mi piszczeć powoli pasek klinowy, ile kosztuje przyjemność wymiany rolki napinającej wraz z paskiem ? oczywiście +/- wraz z częściami .. byłem w nieautoryzowanym serwisie dziś i mówili, że muszą rozebrać i stwierdzą, czy to napinająca (koło 100 zł) czy rolka alternatora (koło 300 zł ).. sprawdzając na stacji diagnostycznej samochód od dołu diagnosta stwierdził, że to dolna rolka wydaje takie dziwne odgłosy jakby coś było poluzowanego ( odgłos klekotającej śrubki ).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się