Maniusiek28 Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 tak jak w temacie co to oznacza....jak usunąć usterkę???...czy wystarczy zmienić końcówki,czy trzeba cały/e wtrysk/ki???
Musashi Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 rozkalibrowany,( zaduza dziura ) przez co paliwo podawane jest zle rozpylone, w ilosci wiekszej niz przewidziana przez ECU.
marewel Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Trzeba zmienic koncowke + sprezynke czyli zestaw naprawczy.
baskecior Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Wszystko powozsze , tyle ze bez wizyty u pompiarza i regulacji cisnien sie nie obedzie. Osobiscie wolałbym całe wtryski i plug&play.
Maniusiek28 Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Opublikowano 10 Maja 2008 Wszystko powozsze , tyle ze bez wizyty u pompiarza i regulacji cisnien sie nie obedzie. Osobiscie wolałbym całe wtryski i plug&play. a jakie ciśnienie ma być w AFN (dodam że będzie korekta u Rogala po tych końcówkach+IC)
mcm Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 Wszystko powozsze , tyle ze bez wizyty u pompiarza i regulacji cisnien sie nie obedzie. Osobiscie wolałbym całe wtryski i plug&play. a jakie ciśnienie ma być w AFN (dodam że będzie korekta u Rogala po tych końcówkach+IC) Witek da ci namiary na dobrego pompiarza, u mnie to wszystko (wymiana końcówek + regulacja) zajęło 45 minut
spanky Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 Wszystko powozsze , tyle ze bez wizyty u pompiarza i regulacji cisnien sie nie obedzie. Osobiscie wolałbym całe wtryski i plug&play. a jakie ciśnienie ma być w AFN (dodam że będzie korekta u Rogala po tych końcówkach+IC) fabrycznie 190/300
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się