obr 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Witam, To mój pierwszy post (nie licząc przywitania się) więc proszę o wyrozumiałość jeśli coś niezgodnie z regulaminem. Kupiłem, ale jeszcze nie sprowadziłem swojej B6-tki, na zdjęciach widziałem, że ma ona fabryczne radio na kasety, chciałem zapytać czy są fabryczne radia Audi do tych modeli które obsługują MP3? Jeśli tak to proszę o jakieś ich nazwy, szukałem trochę na Allegro i niestety nic nie znalazłem. Tzn ktoś pisał, że ma do A3 i obsługuje MP3 i ze pasuje tez do A4, ale z tego co widziałem na zdjęciach to raczej nie do A4 B6, bo miało u góry zaokrąglone rogi. Poza tym niektóre radioodtwarzacze widzę, że są wyższe i wtedy sterowanie klimatyzacją wchodzi trochę niżej, to jakaś trudna modyfikacja czy są tam jakieś już gotowe mocowania i przekłada się to bez problemu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 od a3 nie pasuje tak jak napisałeś ma zaokrąglone rogi ,rozumiem że twoje radio to 1din niskie ,mp3 odtwarza concert II+ ,ale to jest radio 2din wyższe ,musiałbyś zmienić kosz ,panel klimatronika ,tunel przyciąć lub zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Pokaz zdjecie wnetrza/radia jakie posiadasz, to zobaczymy co trzeba zrobic, zeby mozna bylo sluchac mp3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 jeśli radio ma wyjście na zmieniarkę wystarczy kupić emulator zmieniarki, który obsługuje mp3... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obr 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Aktualnie dysponuje tylko takim zdjęciem z aukcji PS. Da się na tym forum dodawać fotki jako załączniki do postów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Jak chcesz ori MP3 to jest trochę roboty. Trzeba zmienić kosz na 2din, dociąć klimatronik lub wymienić na 2din (przy wymianie musisz zmienić popielniczkę na 2din), potem podcięcie tunelu pod kosz 2din i tyle. Zostaje wybór radia jak masz kasę to zakładaj RNS-E (navi i mp3 karty sd itp.) jak rozwiązanie budżetowe to polecam BNS5,0 cena ta sama co przy concercie III a gratis navi i obsługa telefonu z radia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obr 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Do tego BNS5.0 też będę musiał zmieniać to wszystko pod 2din bo patrzyłem i widziałem, że jest z tych większych. A coś z rozwiązań typu zwykłe radio plus emulator zmieniarki, czy to nie zdaje egzaminu? Bo puki co jak to student nie mam kasy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Przy bns5,0 jest konwersja na 2din. No jak ja byłem studentem to jeździłem CC w zabójczej wersji 700:facepalm: Emulator to koszt 250-300pln i daje radę lub ori zmieniarka w schowek (zmieniarka 150pln allegro i kabel około 50pln) czyli 200pln. Zarówno zmieniarka jak i emulator nie obsługują ID3 czyli opisów piosenek. Na wyświetlaczu masz Tr1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki105 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 ja proponuje emulator zmieniarki bo sam taki mialem tylko podpinasz i dziala chyba ze masz czas i checi no to przerobka kosza na 2 DIN,ale przy tym jest troche zabawy, osobiscie drugi raz juz by mi sie nie chcialo chociaz oczywiscie efekt bez porownania i wszystko opisane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 ... osobiscie drugi raz juz by mi sie nie chcialo ... Można wiedzieć czemu? Czy rzeczywiście jest z tym aż tyle roboty? Z czym było najwięcej "zachodu"? -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Jak robisz wersje budżetową to najwiecej schodzi z docieciem tunelu i klimatronika ale są na forum schematy. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obr 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Zostanę chyba przy emulatorze zmieniarki;) jak będzie mnie stać zainwestuję w coś lepszego;) Dzięki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki105 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 ... osobiscie drugi raz juz by mi sie nie chcialo ... Można wiedzieć czemu? Czy rzeczywiście jest z tym aż tyle roboty? Z czym było najwięcej "zachodu"? tak jak kolega napisal docinka kosza wymiana panelu klimy na inny model no i trzeba duzo rzeczy odkrecic i rozebrac,kupa zabawy chyba ze ktos to lubi ---------- Post dopisany at 20:04 ---------- Poprzedni post napisany at 20:04 ---------- ... osobiscie drugi raz juz by mi sie nie chcialo ... Można wiedzieć czemu? Czy rzeczywiście jest z tym aż tyle roboty? Z czym było najwięcej "zachodu"? tak jak kolega napisal docinka kosza wymiana panelu klimy na inny model no i trzeba duzo rzeczy odkrecic i rozebrac,kupa zabawy chyba ze ktos to lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się