Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Dlaczego chodzi głośniej od VW ASZ 130KM ?


HiRide
 Share

Recommended Posts

Kolega kupil sobie golfa IV z silnikiem ASZ 1.9 tdi 130km z 2003 roku z przebiegiem 155 tys-przebieg udokumentowany w serwisie.Moj silnik to AVF z automatem bez zadnego czipa tylko seria 130 km z przebiegiem 140 tys tez udokumentowany w ASO.Silnik kolegi w golfie pracuje wyraznie ciszej i bardziej miekko(przyjemnie)-klekot a raczej cykanie jest slabo slyszalne.U mnie nie dosc ze klekocze nawet po nagrzaniu to jeszcze mam wrazenie jakby jakies lozyska byly juz wyrobione albo caly rozrzad byl rozregulowany.Poprostu slychac jeszcze inne rzeczy oprocz samego silnika.Moc jest ok spalanie tez.Przy zapalaniu na zimnym nie puszcza zadnego dymu ale jak juz wrzuce D i ruszam to lekko kopci na niebiesko przez pare sekund(jezdze delikatnie na zimnym silniku).Po nagrzaniu kopci sporadycznie tylko na czarno jak dam w pedal.Co wy na to?Co moge podejzewac?Turbo ?egr? przeplywke?Dlaczego taki glosny jest ?

Link to comment
Share on other sites

To tak jak mój AVF :decayed:

Link to comment
Share on other sites

To tak jak mój AVF :decayed:

pocieszyles mnie :polew:

zartowalem :tongue4:

musze dopasc kogos z tym silnikiem i podobnym przebiegiem bo az mi sie wierzyc nie chce zeby byl taki glosny na zewnatrz w porownanu do cichego ASZ

W srodku w a4 jest o wiele ciszej niz w golfie ale co tam srodek jak na zewnatrz jak na perkusji

Link to comment
Share on other sites

Daleko masz do Warszawy?

Link to comment
Share on other sites

Daleko masz do Warszawy?

300 kilometrow :kox: no to moze ty masz blizej do tychow :evil:

Link to comment
Share on other sites

Moj tez klekocze jak bocian na zaby. :decayed: Czasem az wstyd stanac na swiatlach ;):kox::polew:

TenTypTakMa

Link to comment
Share on other sites

Moj tez klekocze jak bocian na zaby. :decayed: Czasem az wstyd stanac na swiatlach ;):kox::polew:

TenTypTakMa

no nie Twoj tez? :confused4: w koncu sie okaze ze to normalne w tym silniku

jak to mozliwe ze w vw chodzi ciszej i przyjemniej tyka a nie KLE KLE KLE do tego szszszszsz :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Panowie... jezdzicie dieslami. Tu tkwi problem klekotu... :decayed::kox:

Link to comment
Share on other sites

Panowie... jezdzicie dieslami. Tu tkwi problem klekotu... :decayed::kox:

kurde, no :disgust:

;)

Link to comment
Share on other sites

Panowie... jezdzicie dieslami. Tu tkwi problem klekotu... :decayed::kox:

Ty chyba nie slyszales tego zdrowego ASZ.Fakt mozna poznac ze to diesel ale nie klekocze typowo jak diesel tylko wydaje dosc przyjemny dzwiek ktorego nie mozna nazwac klekotaniem.

Postaram sie nagrac dzwiek mojego silnika a potem ASZ i tutaj wstawie to posluchacie :cool: :cool:

Link to comment
Share on other sites

2.5tdi mruczy jak kotka.

Link to comment
Share on other sites

2.5tdi mruczy jak kotka.

a co tu ma do rzeczy 2.5 TDI ? :kox: ladnie pracuje a nawet bardzo ale i tak glosniej niz ten ASZ(asz to silnik 1.9 vw na pompowtryskach 130km)

Link to comment
Share on other sites

musiałem się wciąć w temat bo mam golfa ale 110km,wiem o co chodzi siostra ma w passacie 02 130km ale nie wiem jakie oznaczenie.jednak zimny jest moim zdaniem bardzo głośny jak by miał się rozpaść ciepły jest w porządku ma taki miękki klank ale i tak w pasku jest dużo głośniej jak w audi"w środku"

Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się z Gili-em

:audi::a4fan: ma swoja charakterystykę (pracę silnika)i trzeba ja polubić- ot to wszystko.

A jak normalnie odpala, nie dymi, i ma kopa to wszystko jest :th: i nie szukać dziury w całym.

Mnie też swojego czasu wydawało się, że silnik głośniej pracuje, w środku też jest głośniej i chyba dostałem na tym punkcie obsesji.

Jednak się wyleczyłem i jest :th:

Link to comment
Share on other sites

Nie doszukuje sie jakis problemow w silniku ale myslalem ze cos jest z nim nie tak skoror nie chodzi za cicho albo i glosniej od innego tdi.jesli taka glosna praca jest norma w tych silnikach to trzeba sie z tym pogodzic :przebiegly:

Link to comment
Share on other sites

HiRide, a porownywales kilkas ASZ'ow?

Ja co prawda nie, ale moze ten egzemplarz, o ktorym mowisz ma juz ostro wyeksploatowane pdki, a takie bardzo czesto pracuja "miekko" dla ucha.

Moim zdaniem to szukanie duchow. :cool:

Link to comment
Share on other sites

HiRide, a porownywales kilkas ASZ'ow?

Ja co prawda nie, ale moze ten egzemplarz, o ktorym mowisz ma juz ostro wyeksploatowane pdki, a takie bardzo czesto pracuja "miekko" dla ucha.

Moim zdaniem to szukanie duchow. :cool:

nie wiem co to sa pdki :blink: ale co w takim golfie przy przebiegu 150 tys moze byc wyeksploatowane

nie wiem czy mam zakladac nowy temat czy nie ale jak cos to zaloze bo mam pytanie tez dotycace mojeg silnika

Jutro bede zmienial olej i chcialbym przy okazji sprawdzic turbine w mozliwie najlepszy sposob-oczywiscie na zgaszonym silniku i w garazowych warunkach bez specjalnego sprzetu itp...co mam sprawdzic i jak ?

Link to comment
Share on other sites

pdki to pompowtryski.

Link to comment
Share on other sites

w rzeczywistosci trudno porownac dzwiek silnikow w roznych autach.

zwiazane jest to z usytuowaniem silnika w pojezdzie. w audi bedac zamontowany podluznie dzwiek pracy silnika wydobywa sie na wszystkie mozliwe strony natomiast w golfie czy seacie zamontowany poprzecznie czesc halasow jest wygluszana prze przegrode przestrzeni pasazerskiej.

wydaje sie to malo przekonywujace, ale zdejmij pokrywe silnika i uruchom go, wtedy uslyszysz jaki duzy wplyw ma taki kawaleczek plastiku i gabki na odczuwalny dzwiek motorka.

podobny wplyw ma usytuowanie silnika w komorze.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...