Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabe Wspomaganie/Brak wspomagania na biegu jałowym - przyczyna ?


imr_pl

Rekomendowane odpowiedzi

witam ,

jak w temacie , po zwiększeniu obrotów wspomaganie działa prawidłowo , dodatkowo przy kręceniu kierownicą słychać stuki ( mechanik twierdzi że uszkodzona jest maglownica) , kierownica podczas jazdy na wprost jest lekko odchylona w prawo.

pozdrawiam

Norbert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przy większych obrotach działa, to oznacza, że wówczas dopiero trafia wystarczające ciśnienie do maglownicy. No nie wiem, ale zanim bym dał magiel do regeneracji to bym się zastanowił nad drożnością układu - chodzi mi o to czy nigdzie nie jest przytkane ( przez jakieś brudy, opiłki lub po prostu zagniecione ). Jeżeli pompa jest cicha i pracuje normalnie to raczej nie jest problemem. Mechanik może mieć rację, ale najtańszy sposób to przepłukać układ, sprawdzić drożność, zalać nowym minerałkiem i mieć nadzieję, że będzie ok. Gdy nic to nie da - no cóż, będą większe koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jak ma się ten mały filtr/sitko w zbiorniczku, czy nie lata na boki, czy dobrze jest na dole zamocowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe sądzę aby sitko mogło cokolwiek przytkać. Ono filtruje płyn idący chłodnicy oleju ( ta rurka przed chłodnicami na wysokości przedniego zderzaka ) do pompy. Takie zachowanie w/g mnie sugeruje iż, jeżeli np nic nie jest przytkane to jakiś zaworek ciśnienia ( może w maglownicy - nie rozbierałem jej ) zawiesza się. Świerzy olej może przepłukać układ i może być poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli siltko lata w srodku na boki to co bedzie sie działo?ma ono swoje miejsce gdzies na dole w zbiorniczku?

sitko musi byc umieszczone sztywno przy wewnetrznej sciance zbiorniczka tej od grodzi, jest ono w ksztalcie odwroconej litery L, ale jesli sitko by latalo lub bylo odwrocone a i tak podobno bywa, to raczej plyn by ci sie pienil i buzowal co by skutkowalo wyciem pompy, a teego raczej nie masz chyba ze nie napisales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli siltko lata w srodku na boki to co bedzie sie działo?ma ono swoje miejsce gdzies na dole w zbiorniczku?

tak ,powinno być zamocowane ,a nie luźne

a jesli siltko lata w srodku na boki to co bedzie sie działo?ma ono swoje miejsce gdzies na dole w zbiorniczku?

sitko musi byc umieszczone sztywno przy wewnetrznej sciance zbiorniczka tej od grodzi, jest ono w ksztalcie odwroconej litery L, ale jesli sitko by latalo lub bylo odwrocone a i tak podobno bywa, to raczej plyn by ci sie pienil i buzowal co by skutkowalo wyciem pompy, a teego raczej nie masz chyba ze nie napisales

tak by było na pewno

1)zmień płyn- przepłucz układ ,

2)spróbuj zamienić wąż między maglem ,a pompą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, od niedawna mam ten sam problem ze wspomaganiem. Jeszcze nie myślałem nad tym ale pierwsze co mi przychodzi do głowy to pompa wspomagania bo to jednak ona daje ciśnienie a jakby bylo cos zatkane to nawet na wiekszych obrotach byly by problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie pompy - przy skrajnym położeniu kierownicy - wyje dosyć głośno i traci moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam do przeczytania ten temat gdzie tez jest napisane o wspomaganiu i naszym problemie:

http://a4-klub.pl/showthread.php?234725-Przew%F3d-maglownicy-pytanie!!

---------- Post dopisany at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany at 09:47 ----------

polecam do przeczytania ten temat gdzie tez jest napisane o wspomaganiu i naszym problemie:

http://a4-klub.pl/showthread.php?234725-Przew%F3d-maglownicy-pytanie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli siltko lata w srodku na boki to co bedzie sie działo?ma ono swoje miejsce gdzies na dole w zbiorniczku?

sitko musi byc umieszczone sztywno przy wewnetrznej sciance zbiorniczka tej od grodzi, jest ono w ksztalcie odwroconej litery L, ale jesli sitko by latalo lub bylo odwrocone a i tak podobno bywa, to raczej plyn by ci sie pienil i buzowal co by skutkowalo wyciem pompy, a teego raczej nie masz chyba ze nie napisales

Tomek dzieki za podpowiedz:Dporadziłem sobie z tym sitkiem:) siedzi juz na swoim miejscu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sajmon8526 a wczesniej jak ci to sitko latalo to ci plyn sie pienil pewnie no nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pieniło sie ani nic innego sie niedziało.Ale rozszczelniła mi sie przekładnia która ma jutro do mnie przyjsc po regeneracji a przy spuszczaniu oleju zauwazyłem ze to sitko wyskoczyło z prowadnicy i ze lata jak chce.wiec dlatego sie zapytałem jak ono powinno byc zamocowane:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...