Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o analize logow.Autko po czyszczeniu turbiny i dalej łapie notlauf.Po czyszczeniu zrobiłem 300km i było OK autko szło jak trzeba a teraz znowu sie zamula.Komp sprawdzony niema oleju.N75 zmieniany i dalej to samo.

logi dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84155.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84156.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84157.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84158.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84159.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84160.html

logi statyczne

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84162.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84164.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84165.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84166.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84167.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84163.html

BS

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84169.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84170.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84171.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84172.html

Opublikowano

Coś nie teges z grupą 010 dynamic...

Turbo czyszczone, jak? Może sztanga wywalona?

Opublikowano

Cos nie bardzo to turbo wyczyszczone....

Opublikowano
Cos nie bardzo to turbo wyczyszczone....

Tak jak pisałem wyżej po czyszczeniu było idealnie, autko sie zbierało i aż przyjemnie sie jezdzilo.Nawet żona poczuła różnice.I tak przejezdzilem 300 moze 400 km i znowu sie zaczeło.Więc gdyby było cos zle zlozone to od samego poczatku byłoby cos nie tak.

---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 16:23 ----------

Coś nie teges z grupą 010 dynamic...

Turbo czyszczone, jak? Może sztanga wywalona?

Jeszcze raz grupa 10 i 11 dynamiczne

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84235.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84236.html

Sztanga chodzi lekko ale zauważyłem ze po dluzszej jezdzie na wysokich obrotach chodzi gorzej i wlasnie wtedy łapie notlauf.

Opublikowano

Dla spokojności sumienia... zanim ponownie trzeba bedzie wyjac turbo... podmien N75 z N18 i wykonaj 011 i 010

Opublikowano

no juz to robilem tylko bez logow ale jest tak samo.nawet wyczyscilem n75 i nic takie same objawy.

A czy jest mozliwe ze sztanga po nagrzaniu sie zaciera lub cos w tym stylu?

Jak z reszta rzeczy typu przeplywka,map sensor itd?

Czy EGR moze miec cos z tym wspolnego?

I jeszcze jedno jak sciagne wężyk od gruszki to idzie jak trzeba tylko ze pozniej sie wkreca na obroty ale idzie ładnie.

Chce miec pewnosc ze to turbina.Bo niechce mi sie znowu wyciagac.Ale jak trzeba bedzie to trudno.

---------- Post dopisany 14-05-2012 at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2012 at 20:08 ----------

No Panowie nikt nic nie poradzi?Juz nie wiem co mam robic czytam wszystkie artykuly o notlaufie i dalej nic nie wiem.Jak to jest że u jednych jest wszystko Ok w tym silniku a u innych cos sie dzieje.Przeciez cos tam musi byc nie tak skoro łapie notlauf.Podsuncie jakis pomysl bo juz wszystko przerabialem i dalej to samo.Przeciez nie bede wyciagac turbiny co miesiac do czyszczenia.Jakas przyczyna musi byc.

Opublikowano

statyczny kąt wtrysku jest "trochę" źle ustawiony

można podejrzewać wtryski, nieszczelność w dolocie, puszczające olej turbo lub fuszerkę osoby która czyściła turbo, przegoń furę i jak dalej będą problemu reklamuj ze źle wyczyścili turbo

posprawdzaj dokładnie cały dolot, rury i łączenia rur itp. wszędzie gdzie będzie olej masz nieszczelność którą trzeba zlikwidować

zrób też loga dynamicznego 004

Opublikowano

katalizator jest ? sam czyściłeś turbinę ?

Opublikowano

katalizator jest a turbo sam czyscilem.Co do kata to trzeba wstawiac rurke po wywaleniu czy mozna poprostu usunac srodek i zaspawac?

---------- Post dopisany at 18:47 ---------- Poprzedni post napisany at 18:27 ----------

statyczny kąt wtrysku jest "trochę" źle ustawiony

można podejrzewać wtryski, nieszczelność w dolocie, puszczające olej turbo lub fuszerkę osoby która czyściła turbo, przegoń furę i jak dalej będą problemu reklamuj ze źle wyczyścili turbo

posprawdzaj dokładnie cały dolot, rury i łączenia rur itp. wszędzie gdzie będzie olej masz nieszczelność którą trzeba zlikwidować

zrób też loga dynamicznego 004

Kąt wtrysku caly czas jest taki i nie ma problemu z paleniem nawet w zimie.Ale chyba niebedzie problemu z przestawieniem tylko o ile go przestawic?Jaka tam wartosc powinna byc?

A czy wtryski mozna jakos sprawdzic po logach czy tylko jakis pompiarz?

A log 004 dyn jest zrobiony

Fure caly czas gonie inic sie nie poprawia.Bylo za***iście po czyszczeniu ale po 300 moze 400km znowu to samo tylko ze czesciej(prawie za kazdym razem)lapie notlauf.I jak tu gonic auto jak sie muli.

Dzieki za wszystkie podpowiedzi

Opublikowano

log 004 jest źle zrobiony, zrób ponownie

kąt ustaw ~55, ważne by nie było powyżej 60

wtryski pompiarz ale to kosztuje, ale przy okazji skoryguje ciśnienia i auto może mniej palić i kultura pracy może się poprawić

opowiedz o czyszczeniu turbo, bo może zrobiłeś to źle

zamiast kata można wspawać rurę, można wywalić środek, ważne by z przeglądem nie było problemu ale ja bym z tym się wstrzymał

dolot sprawdziłeś?

Opublikowano
log 004 jest źle zrobiony, zrób ponownie

kąt ustaw ~55, ważne by nie było powyżej 60

wtryski pompiarz ale to kosztuje, ale przy okazji skoryguje ciśnienia i auto może mniej palić i kultura pracy może się poprawić

opowiedz o czyszczeniu turbo, bo może zrobiłeś to źle

zamiast kata można wspawać rurę, można wywalić środek, ważne by z przeglądem nie było problemu ale ja bym z tym się wstrzymał

dolot sprawdziłeś?

Ok. Dzieki za zainteresowanie.Widze ze sa jakies konkrety.

A wiec zrobilem jeszcze pare logow dzisiaj:

grupa 004 jeden log jest jak mi zamuliło auto

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84849.html

Grupy: 004 notlauf - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84851.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84852.html

Grupy: 011bs - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84853.html

Grupy: dyn011 19:51 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84856.html

Grupy: dyn011 19:58 - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84857.html

Grupy: dyn011 20:09 notlauf - http://vaglog.rtnet.pl/adi2701_84858.html

Zauważyłem jedna rzecz dzisiaj.Przez pare logow dynamicznych było wszystko ok.Auto szlo jak trzeba.Po tych paru logach tak po poł godzinie auto zaczeło zamulać za każdym razem a sztanga zaczęła tak troche ciężej chodzic.I tak jest podczas normalnego użytkowania.Na poczatku autko chodzi ok a jak juz troszke dostanie w dupe to sie zaczyna zamulac.Sztanga na zimno chodzi lekko a po mocniejszej jeździe troche gorzej.

Co do turbiny to czyściłem sam.Korzystałem ze wszystkich informacji w necie, widziałem filmiki a najwiecej mi pomogła fotorelacja z forum o czyszczeniu turbiny i stosowałem sie do tego.Po odpieciu sztangi faktycznie bylo czuc lekkie przyciencia na turbinie.A sztanga niby chodzila lekko.Kierownice przeczyściłem drobnym papierem chyba 600 albo jeszcze drobniejszym.No i tyle.Po czyszczeniu auto ladnie chodzilo i sie zbierało.Nawet turbina zaczeła gwizdac.Ale po 300km znowu to samo.A nie jezdzilem oszczednie!

Dolot sprawdzałem tylko od gory.Nie wiem jak intercooler i ta rura pod chłodnica.Nie mam narazie czasu zeby podjechac na kanal.Moze na weekend.

W tym przewodzie od dolotu jest troszke oleju ale spanky pisał w zeszłym roku ze normalne w malych ilosciach

http://img18.imageshack.us/img18/7030/img0771pd.jpg

http://img687.imageshack.us/img687/8589/img0770zr.jpg

A czy ten kąt moze miec duzy wpływ na turbine?I czy to wszystko jest przez kąt?Spróbuje go ustawic.Tylko czas mi jest potrzebny.

No i wlewałem 2 razy preparat do czyszczenia wtryskow Liqui Moly.

Opublikowano

Na początek rozruszał bym sztangę i wydłubał katalizator ze środka i zobaczymy efekty jeśli nie pomoże to turbina na stół

Opublikowano

papier 600 według mnie lipa, ja preferuje tylko P2500 plus ropa zamiast wody i polerka na lusterko bez wgłębień w muszli, kilka godzin kręcenia muszla w koło, a żaluzje na idealnie równej powierzchni by kanty były ostre i ładnie zgarniały nagar, w rękach wszystko zaokrąglisz co nie jest za dobre

kąt wtrysku jak jest zły to mieszanka nie spala się jak należy a co za tym idzie nie spalone paliwo będzie osadzać się wszędzie, u ciebie poprawa jego da kosmetyczny rezultat więc sens ruszać to jest mały

olej w przewodzie ma być, tylko nie kałuża, rury na dole możesz ręką pomacać czy nie są zaolejone

kiedy filtr paliwa bym wymieniany?

Opublikowano
papier 600 według mnie lipa, ja preferuje tylko P2500 plus ropa zamiast wody i polerka na lusterko bez wgłębień w muszli, kilka godzin kręcenia muszla w koło, a żaluzje na idealnie równej powierzchni by kanty były ostre i ładnie zgarniały nagar, w rękach wszystko zaokrąglisz co nie jest za dobre

kąt wtrysku jak jest zły to mieszanka nie spala się jak należy a co za tym idzie nie spalone paliwo będzie osadzać się wszędzie, u ciebie poprawa jego da kosmetyczny rezultat więc sens ruszać to jest mały

olej w przewodzie ma być, tylko nie kałuża, rury na dole możesz ręką pomacać czy nie są zaolejone

kiedy filtr paliwa bym wymieniany?

Rury sprawdzałem jak czysciłem turbine no i oleju nie bylo.Tylko w srodku troche tak jak na zdjeciu.Wiec mysle ze tak moze byc.Z tym kątem to sam nie wiem czy to ruszac zeby niczego nie pogorszyc.Bo poki co to niemam problemu z paleniem nawet w zimie przy mrozach pali ladnie.Jeszcze swiece wymienione.A auto stoi pod chmurka.

Filtr paliwa był wymieniony w zeszlym roku razem z olejem i cala reszta.Od tego czasu przejechałem niewiele ponad 10tys.Leje dobre paliwo i czasami jakis srodek do czyszczenia wtryskow.

A kierownice wlasnie tak czyscilem na plaskiej powierzchni na papierze sciernym.Tylko na 600.Ale chyba bede musial wyciagnac ta turbine jeszcze raz i poczyscic tak jak napisałes.

Za kazdym razem sprawdzam sztange jak chodzi i chodzi lekko.A jak sie auto nagrzeje i jak dostanie troche w dupe to juz gorzej chodzi.Ciężej ją ruszyc.Nie wiem czy to ma jakis wplyw.

Dzisiaj pojedzilem autem troche i zauważylem dziwna rzecz.Po dluzszej jezdzie(oczywiscie z notlaufami co chwile) zgasilem silnik i zajrzałem pod maske.Usłyszalem takie cykanie dochodzace z zaworka N75 odpiolem wężyk od sztangi i normalnie zasysało powietrze przez pare sekund i cykał zaworek (na wyłączonym zapłonie).Nie wiem czy tak powinno byc ale dla mnie to jest dziwne.

Teraz powiedzcie mi jak sprawdzic ten zawor.Był przeczeszczony ale wcale tam jakiegos brudu nie było.Membrana na nim tez jest cala.Dodam ze wczesniej jezdzilem na tym drugim zaworku i zamiana nic nie dala.

---------- Post dopisany 01-07-2012 at 15:05 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2012 at 14:51 ----------

Witam ponownie wszystkich.Troche czasu zajęło mi doprowadzenie auta do porządku.Całą przyczyną okazał się źle założony pierścien w turbinie.Poprostu odwrotnie go założyłem.Wyciągłem turbo i wyczyściłem jeszcze raz.Mała rada - najlepiej całe kierownice zanurzyć w nafcie na przynajmniej godzinke i sie wszystko fajnie rozpuszcza.Od tego czasu atko hula az milo.Przy okazji posprawdzałem wszystkie przewody,zmienilem kąt, itd.

Przy chwili czasu zrobie logi i wrzuce na forum.

Dzięki wszystkim za rady.Napewno sie przydały.

Opublikowano

a ten katalizator wydłubałeś w końcu jak nie to być moze twoje problemy sie nie skończyły

Opublikowano

kata narazie nie ruszałem bo niemam czasu na nic.Moze jak bede uszczelke pod miska wymieniac to sie za to zabiore.Narazie grunt ze jezdzi dobrze.Ale pewnie tak jak mowisz trza go bedzie wyrzucic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...