Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przewód maglownicy pytanie!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ostatnio miałem problem z przewodem idącym z pompy do maglownicy i pytanie za 100punktów co to jest za zakuwka na środku węza?? czytałem ze to jakis regulator, prawda ze to regulator czy po prostu tak zrobione już jest?? miałem problemy ze znalezieniem innego przewodu wiec odwiedziłem majstrów od hydrauliki siłowej, wytłumaczyłem im o co chodzi i stwierdzili ze w życiu nie widzieli regulatora na węzach tylko w pompie. Zdecydowałem się zakuć nowy bez tego "czegoś" i wspomaganie chodzi bez problemu tak jak było przedtem. Czy to tak może zostać czy szukać innego ori przewodu??

Opublikowano

ok sprawdzę jeszcze bo mam rozebrane końcówki ale jak patrzałem w srodek to niby nic nie ma tym bardziej ze na tym dorabianym pracuje normalnie nie tnie sie, nie wyje anie nic z tych rzeczy mam nadzieje ze będzie dobrze dzięki za wypowiedz

Opublikowano

mi jak padł przewód to na wolnych obrotach bylo kiepskie wspomaganie dopiero jak sie wkręcił tak na 2tys zaczynało normalnie działać, wymieniłem na oryginalny używany i śmiga. Zobacz czy np na większych obrotach nie chodzi luźniej kierownica

Opublikowano

Rozebrałem go i okazało się ze w środku jest tylko kawałek rurki a z zewnątrz zakuwka z tego co mi wiadomo to regulator raczej wygląda jak grzybek ze sprężynką powinien być w pompie bo gdzieś by musiał ten nadmiar upuścić a w wężu nie byłoby gdzie. mam zdięcia tej rurki jak co

---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:46 ----------

a co do kierownicy to chodzi cały czas tak samo. z początku miałem problemy typu ze nie było wspomagania na wolnych albo tez się zacinało i pompa głośniej chodziła z płynem tez było wszystko w porządku ale na drugi dzień jak odstał przez noc to było już si:) tam widziałem też w śrubie jest jakiś zaworek to może o to się rozchodzi?? dałbym zdięcie ale nie wiem jak wstawic

---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ----------

a co do kierownicy to chodzi cały czas tak samo. z początku miałem problemy typu ze nie było wspomagania na wolnych albo tez się zacinało i pompa głośniej chodziła z płynem tez było wszystko w porządku ale na drugi dzień jak odstał przez noc to było już si:) tam widziałem też w śrubie jest jakiś zaworek to może o to się rozchodzi?? dałbym zdięcie ale nie wiem jak wstawic

Opublikowano

w tym wężu na pewno jest montowany zawór :wink:

Opublikowano
mi jak padł przewód to na wolnych obrotach bylo kiepskie wspomaganie dopiero jak sie wkręcił tak na 2tys zaczynało normalnie działać, wymieniłem na oryginalny używany i śmiga. Zobacz czy np na większych obrotach nie chodzi luźniej kierownica

Ja u siebie mam takie cos wlasnie ze na wolnych wspomagani eprawie zanika a jak dodam gazu to jest git.

Możecie wrzucić jakis schemat z etki czy cos, który to dokładnie wąż?

---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ----------

mi jak padł przewód to na wolnych obrotach bylo kiepskie wspomaganie dopiero jak sie wkręcił tak na 2tys zaczynało normalnie działać, wymieniłem na oryginalny używany i śmiga. Zobacz czy np na większych obrotach nie chodzi luźniej kierownica

Ja u siebie mam takie cos wlasnie ze na wolnych wspomagani eprawie zanika a jak dodam gazu to jest git.

Możecie wrzucić jakis schemat z etki czy cos, który to dokładnie wąż?

Opublikowano

To jest wąż między pompą ,a przekładnią - w każdym aucie jest tylko jeden.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...