reese Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Witam, otoz mam problem z gazem w mojej a4. Mianowicie przy mocniejszym przycisnieciu gazu lub przy 3 - 4k obrotow zaczyna szarpac samochodem, mam zamiar udac sie do gazownika i chcialbym wiedziec czego mam sie spodziewac. Reduktor: tomasetto arctic Zbiornik: GZWM S.A. 630/51 Uklad sterujacy STAG: 4 Listwa wtryskowa: valtek 3ohm Z gory dziekuje za pomoc.
reese Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Opublikowano 18 Maja 2012 Czy reduktor KME Gold i wtryski HANA czerwone byly by dobre ?
grzemo Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Raczej hany zielone, reduktor będzie ok. Możesz jeszcze zastanowić się nad reduktorem ac r01 250.
HarryH Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 tak jak pisze grzemo hana niebieska bądź zielona, a reduktor ac r01 250
reese Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 Jednak pomogla regulacja gazu i obylo sie bez wymian, jednak i tak w najblizszym czasie planuje je pozmieniac.
darko Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 tak jak pisze grzemo hana niebieska bądź zielona, a reduktor ac r01 250 koledzy powiem wam tak,że hana zaczynają się psuć.Są bardzo popularne i i zaczynają być klepane byle gdzie.Tak jak ze wszystkim co było dobre ---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ---------- tak jak pisze grzemo hana niebieska bądź zielona, a reduktor ac r01 250 koledzy powiem wam tak,że hana zaczynają się psuć.Są bardzo popularne i i zaczynają być klepane byle gdzie.Tak jak ze wszystkim co było dobre
fend18 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Witam, otoz mam problem z gazem w mojej a4. Mianowicie przy mocniejszym przycisnieciu gazu lub przy 3 - 4k obrotow zaczyna szarpac samochodem, mam zamiar udac sie do gazownika i chcialbym wiedziec czego mam sie spodziewac. Reduktor: tomasetto arctic Zbiornik: GZWM S.A. 630/51 Uklad sterujacy STAG: 4 Listwa wtryskowa: valtek 3ohm Z gory dziekuje za pomoc. Sprawdziłeś czy przy powyżej 5tys nie ciągnie Ci benzyny, ALJ fabrycznie zapętla wtryski benzynowe i instalacja jak niedokładnie ustawiona będzie szarpać, jak gaziarz sobie nie radzi to ustawia "po cichu" na benzynę, nawet jak masz kontrolkę jazda na gazie.
reese Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2012 Jest dokladnie tak jak mowisz, przy okolo 5k pomaga (przełacza?) sobie bezynka. Po regulacji szarpanie zmniejszylo sie a gazownik powiedzial zeby jeszcze trosze na tym co jest polatac a potem przydalo by sie wymienic reduktor i te nieszczesne magic jety. Na tych ustawieniach narazie da sie jezdzic ale chcac krecic go powyzej 5k to wlasnie nie ma sensu bo wydaje mi sie ze stag chcac utrzymac moc przelacza na bazynke.
gajger30 Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 witam. własnie się rejestrowałem na forum. mam jeszcze A6 z tym silnikiem ajl, zagazowałem i miałem takie objawy ja u Ciebie szarpanie pomiędzy 3-4tyś. obrotów jakby silnik chciał wyskoczyć . najpierw były wtryski valteki czerwone, następnie magic jety dalej to samo, gazownik sugerował że coś jest z silnikiem nie tak wymieniłem świece i nic. Jak gwarancja minęła pojechałem do innego gazownika i odrazu powiedział że, na tych wtryskach nie pojeździ. Założył hany zielone, ustawił i jak ręką odjął, autko jeździ jak na benzynie żadnych szarpnięć. Spalanie w mieście spadło z 18L do 15L. A jeszcze z tym przełączaniem na benzynę jest tak jak depnę do podłogi to nieraz przełączy ale gazownik powiedział że, będzie trzeba zmienić miedziankę z 6mm na 8mm bo nie obrobi. Pozdrawiam Rafał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się