Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie przy 3.5k obrotow 1.8t.


reese

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otoz mam problem z gazem w mojej a4. Mianowicie przy mocniejszym przycisnieciu gazu lub przy 3 - 4k obrotow zaczyna szarpac samochodem, mam zamiar udac sie do gazownika i chcialbym wiedziec czego mam sie spodziewac.

Reduktor: tomasetto arctic

Zbiornik: GZWM S.A. 630/51

Uklad sterujacy STAG: 4

Listwa wtryskowa: valtek 3ohm

Z gory dziekuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze grzemo hana niebieska bądź zielona, a reduktor ac r01 250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze grzemo hana niebieska bądź zielona, a reduktor ac r01 250

koledzy powiem wam tak,że hana zaczynają się psuć.Są bardzo popularne i i zaczynają być klepane byle gdzie.Tak jak ze wszystkim co było dobre

---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ----------

tak jak pisze grzemo hana niebieska bądź zielona, a reduktor ac r01 250

koledzy powiem wam tak,że hana zaczynają się psuć.Są bardzo popularne i i zaczynają być klepane byle gdzie.Tak jak ze wszystkim co było dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, otoz mam problem z gazem w mojej a4. Mianowicie przy mocniejszym przycisnieciu gazu lub przy 3 - 4k obrotow zaczyna szarpac samochodem, mam zamiar udac sie do gazownika i chcialbym wiedziec czego mam sie spodziewac.

Reduktor: tomasetto arctic

Zbiornik: GZWM S.A. 630/51

Uklad sterujacy STAG: 4

Listwa wtryskowa: valtek 3ohm

Z gory dziekuje za pomoc.

Sprawdziłeś czy przy powyżej 5tys nie ciągnie Ci benzyny, ALJ fabrycznie zapętla wtryski benzynowe i instalacja jak niedokładnie ustawiona będzie szarpać, jak gaziarz sobie nie radzi to ustawia "po cichu" na benzynę, nawet jak masz kontrolkę jazda na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dokladnie tak jak mowisz, przy okolo 5k pomaga (przełacza?) sobie bezynka. Po regulacji szarpanie zmniejszylo sie a gazownik powiedzial zeby jeszcze trosze na tym co jest polatac a potem przydalo by sie wymienic reduktor i te nieszczesne magic jety. Na tych ustawieniach narazie da sie jezdzic ale chcac krecic go powyzej 5k to wlasnie nie ma sensu bo wydaje mi sie ze stag chcac utrzymac moc przelacza na bazynke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. własnie się rejestrowałem na forum. mam jeszcze A6 z tym silnikiem ajl, zagazowałem i miałem takie objawy ja u Ciebie szarpanie pomiędzy 3-4tyś. obrotów jakby silnik chciał wyskoczyć . najpierw były wtryski valteki czerwone, następnie magic jety dalej to samo, gazownik sugerował że coś jest z silnikiem nie tak wymieniłem świece i nic. Jak gwarancja minęła pojechałem do innego gazownika i odrazu powiedział że, na tych wtryskach nie pojeździ. Założył hany zielone, ustawił i jak ręką odjął, autko jeździ jak na benzynie żadnych szarpnięć. Spalanie w mieście spadło z 18L do 15L. A jeszcze z tym przełączaniem na benzynę jest tak jak depnę do podłogi to nieraz przełączy ale gazownik powiedział że, będzie trzeba zmienić miedziankę z 6mm na 8mm bo nie obrobi. Pozdrawiam Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...