mustang2560 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Witam. Interesuje mnie podniesienie mocy ale tylko i wyłącznie programowo.Czy ktoś robił coś takiego w takim silniku?Jeśli tak to jakie wrażenia,jaki przyrost mocy?No i oczywiście kto to może zrobić?
juby_p Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 ja tego nie robiłem ale w wolno ssącym silniku to przyrosty będą malutkie, kiedyś rozmawiałem z pewnym tunerem i mówił ze robił coś takiego w 2.8 z audi i chyba wyszło z 5-6 koni więcej no ale ja wykresów nie widziałem może ktoś inny ma większa wiedzę.
domjenick Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 taki silnik moze byc poddany TYLKO zabiegom tuningu mechanicznego, ze względu na to iż jest silnikiem atmosferycznym- nie zassie więcej powietrza, niż praca tłoków w fazie ssania mu na to pozwoli...
Kowi87 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 kompresorek, albo uturbienie, ostatnio pokonali rzeczy nie mozłiwe, 4,2 + kompresor, czy 2,8 + turbo, wrzucałem linka w tym dziale z opisem modyfikacji Ale co by nie było tanio nie bedzie:decayed:
domjenick Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 sama wymiana wałków od Świątka- http://www.swiatek.com.pl/go.live.php/PL-H302/walki-sportowe/sportowe-walki-rozrzadu/typologia-walkow-sportowych.html zrobi sporo, ale Ale co by nie było tanio nie bedzie:decayed: i ja to też potwierdzę
mustang2560 Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 Nie, nie ingerencji mechanicznej w silnik nie chcę.Wiem,że za granicą dają radę podkrecić taki silnik samym programem do 250 koni i o 30 nm momentu.I o cos takiego mi chodzi.Myślę,że 30 km i 30 nm troszkęby pomogło:-)
domjenick Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Nie, nie ingerencji mechanicznej w silnik nie chcę.Wiem,że za granicą dają radę podkrecić taki silnik samym programem do 250 koni i o 30 nm momentu.I o cos takiego mi chodzi.Myślę,że 30 km i 30 nm troszkęby pomogło:-) osobiście wątpię, by programem można było aż 30 koni wydusić, bo tam wszystko jest obliczane pod ciśnienie atm, z założeniem spadków i wzrostów ciśnienia, a także warunków i stref klimatycznych, w jakich auto może być użytkowane, stąd tolerancja jest spora, co nie generuje błędów w sterowniku, dlatego chiptuning wolnossących benzyn daje znikomy efekt:wink4:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się