dobry_k Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2012 no doslownie ustal, dzis rano jak ruszalem to nawet specjalnie go nie grzałem tylko sobie mysle ze troche zmecze turbo ale na zimnym mu depne i zobacze jak poleci hmm ku mojemu zaskoczeniu nic a nic hmm zobaczymy dalej na chwile obecna rezygnuje z jazdy w ktorej osiągam 5.4 ---------- Post dopisany 26-06-2012 at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2012 at 21:50 ---------- ok, więc jestem juz po wymianie owego czujnika temperatury (jak się okazało sprawa z wymianą była banalna) Ale przejde do sedna, chodzi o to iż od czasu problemów z czujnikiem i porannego kopcenia na niebiesko zaczęły się problemy z odpalaniem. Do tej pory wystarczylo ze lekko przekręciłem kluczyc i auto odpalalo a teraz muszę go pokrecic chwile i dopiero odpala. Jeśli chodzi o jazde to jest wszystko ok, dobrze ciągnie (jak na 100KM), nie kopci, nie dławi się, ale jedno to co mnie teraz martwi to to że musze go za każdym razem sporawo pokręcic aby odpali. Dzis po wymianie i po szybkiej jezdzie zaraz po zgaszeniu odpalal z tzw. kopa, po uplywie 5 min musze go pokręcic, hmm co jest ? Czy istnieje taka opcja iż sterownik zapamiętał sobie to że ma złą temperature i jest w tzw. trybie serwisowym ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się