Frelich_Z Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Witam, mam kłopoty z odpalaniem (B5 1.9Tdi, 95r) Objawy: - zimny silnik i ciepły te same objawy (kręci kręci kręci tak jakies 7-10 sekund i odpala), na 100% nie jest to wina rozrusznika, czujnika temperatury płynu chłodzącego - wymieniony, przekaźnika świec żarowych (202 niebieski) - wymieniony, świec żarowych - wymienione na nowy komplet. - przy odpalaniu nie kopci na czarno - jak już odpali to zachowuje się tak jak powinien, nie dymi , obroty w normie. - nie odnotowałem strat na mocy podczas jazdy - nie przepala (spalanie w normie). Dzisiaj planuje mi mechanik przełozyć pożyczone wtryski aby zweryfikować czy to nie jest ich wina, później jedynie zostaje mi wymiana pompy wtryskiwaczy. Co myślicie , czy on idzie w dobrym kierunku? z góry dzięki za info poZdrawiam
Tommy Gun Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 No zapewne idzie w dobrym kierunku, wymieniając Ci pół auta i drenując portfel. Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku i wogóle zapłonu - czy przypadkiem rozrząd nie jest przestawiony na pompie. Wtryski warto sprawdzić co jakiś czas, na maszynie chociażby w serwisie Boscha - korekcje mogą być prawidłowe ale nie wykluczone że któryś leje. Ja na przykład miałem taki problem z paleniem na ciepłym właśnie w 1Z, ciekło paliwo z pompy i pękła jakaś tam sprężyna w środku. Wymienione, uszczelnione i szafa gra... Poświęć 50 zł na diagnostykę i coś więcej będziemy wiedzieć.
Frelich_Z Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 Zapomniałem dopisać że byłem w serwisie BOSHA w Bydgoszczy na ustawieniu kąta zapłonu ale jest prawidłowo.
Tommy Gun Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Sprawdzałeś taką pierdołę jak naładowanie akumulatora ?? Kompresję pewnie trzyma bo gdyby jej nie miał to by auto nie jechało i brakowałoby mocy. Zostanie Ci przyjrzeć się pompie wtryskowej oraz czy nie cofa się gdzieś paliwo.
Frelich_Z Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 Akumulator 1 roczny, ładowanie OK.
?ukasz1990 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Witam! Posprawdzaj wszystkie połączenia na wężykach paliwowych czy gdzieś nie łapie powietrza, oraz wężyki od przelewów na wtryskiwaczach.
Frelich_Z Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 Dzisiaj zmieniałem wtryski (tzn były inne wkładane na próbę) ale bez zmian. Posprawdzam te wężyki paliwowe ,dam znać a jak nie to wymieniam pompę wtryskową. I jeszcze takie pytanie . Czy pompa z 110 KM może byc zamontowana w mojej 90 KM ? ---------- Post dopisany 24-05-2012 at 07:28 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2012 at 17:10 ---------- Ponawiam pytanie czy pompa wtryskowa od 110 KM (1,9 tdi) pasuje do mojej B5 90KM (1,9 tdi) ?
Tommy Gun Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Może być i jeżeli masz możliwość jej załatwienia tak też właśnie zrób.
Frelich_Z Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 No właśnie mam mozliwość , będzie zwiększone dużo spalanie na tej 110 KM ? Jakieś regulacje będą konieczne ? Czt muszą jakieś nr na tej pompie się pokrywać ? chcę uniknąć jakis późniejszych kłopotów , dlatego pytam
szybran10 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 witam.miałem podobny problem ze swoim afn-em lepiej palił przy -15 niż przy dodatnich temp.po prostu głowica w pompie miała już nieszczelności i od kręcenia rozrusznika ciężko paliła ale jest test żeby to zdiagnozować a mianowicie na PYCHA.jeśli auto zapali od strzała pompa do wymiany ponieważ rozrusznik nie ma takiego uderzenia co na zaciąg.ja kupiłem pompe w ciemno na allegro za 350zł .i w jedną sobotę sam wymieniłem.autko hula aż miło,a co do nr.na pompie to muszą się pokrywać 2 rzędy cyfr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się