kuki80 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Część wszystkim i z góry dzięki za pomoc. Mianowicie, w niedzielę żonie brakło paliwa po zalaniu samochodu okazało się że nadal nie odpala. Okazało się że spaliła się pompa paliwa - objawy nie zapala i wywala bezpiecznik 28 od pompy paliwa. Kupiłem nową (pompa paliwa koszt 345 zł + filtr paliwa 45 zł), wymieniłem sam i teraz już sam nie wiem jak powinna działać czy po przekręceniu kluczyka powinna załączać się i podawać paliwo czy dopiero przy próbie odpalenia silnika bo ten drugi przypadek działa ale samochód dalej nie odpala. Co może być przyczyną ?? pomocy
domialex Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 a przekaznik sprawdziles? podlaczyles donrze przewody? zasilanie i powrot. czy jak wlaczysz zaplon to slyszysz czy pompa pracuje?
kuki80 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 Jak przekręcę kluczyk pompa nie pracuje, dopiero zaczyna działać jak jest próba odpalenia silnika, mam zamiar dzisiaj odłączyć przewody paliwa i zobaczyć czy zacznie pluć paliwem bo faktycznie też może być powodem przewód zasilający taka mała czarna kostka tylko ją mogłem pomylić bo pasuje z obu stron. Przekaźnika nie sprawdzałem ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 09:07 ---------- Jak wyżej napisałem sprawdziłem wszystkie możliwości i wnioskuje że pewnie jeszcze do wymiany będzie przekaźnik - nadal nie podaje paliwa a pompa chodzi ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ---------- Jak wyżej napisałem sprawdziłem wszystkie możliwości i wnioskuje że pewnie jeszcze do wymiany będzie przekaźnik - nadal nie podaje paliwa a pompa chodzi
Sakul Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Czasem przekaźnik lubi się wysrać. Po przekręceniu kluczyka od razu powinna zrobić ciśnienie w układzie.
spawacz1 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 z tego co wiem pompa paliwa zaczyna pracować dopiero w momencie gdy rozrusznik zaczyna kręcić silnikiem i tak powinno być także nic nie szukaj pompa daje ciśnienie na tyle duże że auto odpala od razu:a4fan:
kuki80 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 Już teraz to zupełnie nie wiem co mam robić, jeszcze myślę że może pompa jest zapowietrzona ? czy to to może być przyczyną i wystarczyło by ją zalać paliwem przez wężyk ?
Sakul Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Mylisz się spawacz. Jak ja sprawdzałem u siebie ciśnienie pompy to nie odpalałem auta tylko włączasz sam zapłon i pompa już robi ciśnienie. Gdyby tego nie robiła dłużej rozrusznikiem trzeba by było kręcić. A co do kuki, to pompa się sama odpowietrzy, nic nie trzeba robić. Teoetycznie to jest tak jak plug and play (podłączasz, składasz, odpalasz, reszte puzli poskładać i już jeździsz). Nie jestem jednak mechanikiem, jeśli pompa jest sprawna to bryka powinna od razu zaskoczyć. Jeśli nie chce to stawiałbym na przekaźnik, ale ja ci nie powiem który bo najzwyczajniej w świecie nie wiem. Najlepiej, jakiś elektryk by ci pomógł.
kuki80 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 czy przekaźnik paliwa powinien dawać jakiś dźwięk ? spisałem przekaźniki ale który od czego jest nie mam pojęcia 213, 204, 229, 208 lub 308 ---------- Post dopisany at 14:43 ---------- Poprzedni post napisany at 14:43 ---------- czy przekaźnik paliwa powinien dawać jakiś dźwięk ? spisałem przekaźniki ale który od czego jest nie mam pojęcia 213, 204, 229, 208 lub 308 ---------- Post dopisany at 14:44 ---------- Poprzedni post napisany at 14:43 ---------- też mi się tak wydaje że powinno być że po przekręceniu kluczyka na 2-3 sekundy pompa powinna zassać paliwo ---------- Post dopisany at 14:44 ---------- Poprzedni post napisany at 14:44 ---------- też mi się tak wydaje że powinno być że po przekręceniu kluczyka na 2-3 sekundy pompa powinna zassać paliwo
KICHOL Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 jak pompa pracuje "na rozruszniku " to przekaźnik masz OK......pompa paliwa trzyma też ciśnienie w układzie a wymieniałeś cały koszyk z pompką czy tylko pompkę?????????
domialex Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 pozostaj mozliwosc zamienionych przewodow
kuki80 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 Uśmiejecie się już zrobiłem przekaźnik był oki i przewody też były dobrze podłączone, aż wstyd się przyznać dolałem dodatkowo 10 litrów paliwa do baku żeby dobrze zalało pompę i pomogło odpalił . Dzięki wam wszystkim za pomoc. W jedności siła
KICHOL Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 :facepalm::facepalm: wszystkim stawiasz wódkę
wijar Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 jak pompa pracuje "na rozruszniku " to przekaźnik masz OK......pompa paliwa trzyma też ciśnienie w układzie a wymieniałeś cały koszyk z pompką czy tylko pompkę????????? Pompa nie trzyma ciśnienia, robi to regulator ciśnienia na listwie zasilającej, a pompa robi ciśnienie... Po to właśnie jest uruchamiana na chwilę po przekręceniu kluczyka by osiągnąć właściwe ciśnienie na listwie. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się