mariuszsn Opublikowano 11 Maja 2008 Opublikowano 11 Maja 2008 Witam, mam do wymiany czujnik ciśnienia oleju (cieknie), w sklepie dostałem info że ma być siwy lub niebieski, z większym naciskiem na siewy - a ja mam obecnie biały. Czy ktoś wie jaki ma być faktycznie.
max0107 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Koledzy wymieniłem dzisiaj czujnik ciśnienia oleju (chyba właściwy ) i odrazu opisuję moje spostrzeżenia. zakupiłem czujnik brązowy gdyż taki wynikał mi z opisu w "ETKA" a u mnie zamontowany był szary. różnią się one zakresami ciśnień. co prawda dodatkowa różnica to wtyczka w czujnikach ale to już nie był taki problem. po wymianie czujnika problem z żółtym napisem "sensor i kontrolka oleju" pozostał a dodatkowo po około 5-10 sekund po odpaleniu silnika pojawia się czerwona kontrolka z lejkiem oleju i potrójny sygnał akustyczny. nie sądzę aby oleju było za mało gdyż niedawno był wymieniany ( sprawdzę to jutro na zimnym silniku ) ale może tak jest ? proszę o poradę czy po wymianie czujnika muszę wykasować błąd VAGiem aby nie wyświetlało mi go ponownie na wyświetlaczu? czy problem jest po innej stronie? może niewłaściwy czujnik ? już nie mam pomysłów co z tym fantem zrobić. Swich w zamku maski odłączyłem całkowicie więc już nie wiem co robić dalej ? proszę o jakieś sugestie to jest wykaz czujników z ETKI i jak widać do silnika AJM kolor brązowy, ale zastanawia mnie dlaczego wcześniej był oryginalny OOOO koloru szarego?
rikardo Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Sygnał który pojawił ci sie oznacza informacje o niskim ciśnieniu oleju w silniku. Jak długo masz samochód? Może być to być jakiś problem elektroniczny ale i też mechaniczny może celowo ktoś zastosował inny czujnik aby nie pojawiał się komunikat o niskim ciśnieniu oleju
max0107 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 no właśnie bardzo mnie to martwi bo auto mam dopiero od dwóch miesięcy i dopiero poznaję jego bolączki ponowię jeszcze swoje pytanie co do tego żółtego napisu Sensor z lejkiem - czy po wymianie czujnika muszę wykasować błąd VAGiem czy po wymianie sam powinien zgasnąć i nie pojawiać się przy kolejnych odpaleniach silnika ?
rikardo Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 W takim przypadku najpierw sprawdził bym ciśnienie oleju. Jak będzie ok to następnie szukał usterki w instalacji.
max0107 Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 chyba faktycznie muszę sprawdzić ciśnienie. poziom oleju mam na maximum wiec przyczyna siedzi gdzieś głębiej [br]Dopisany: 16 Listopad 2008, 14:20_________________________________________________problem częściowo rozwiązany, ciśnienie oleju 3atmosfery na rozgrzanym silniku do 80st.C., czujnik ciśnienia (brązowy,nowo zakupiony) okazał się wadliwy, wymieniłem na szary ori OOOO i kontrolka ciśnienia nie świeci , dalej problem był z czujnikiem poziomu oleju ( na wyświetlaczu SENSOR z konewką i falą na dole ) i okazało się że wtyczka tzn. piny w niej były luźne i po prostu wypadły. widać że wcześniej ktoś coś przy niej kombinował. nigdzie nie mogę dostać tej wtyczki z wiązką aby nie kombinować z pinami i chyba pozostanie mi tylko ASO. no ale wreszcie wiem na czym stoję a raczej jeżdżę dziex koledzy za pomoc - pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się