Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czujnik ciśnienia oleju - jaki kolor ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam do wymiany czujnik ciśnienia oleju (cieknie), w sklepie dostałem info że ma być siwy lub niebieski, z większym naciskiem na siewy - a ja mam obecnie biały. Czy ktoś wie jaki ma być faktycznie.

Opublikowano

:hi:

masz siwy , i taki ma być :>

pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Koledzy wymieniłem dzisiaj czujnik ciśnienia oleju (chyba właściwy ) i odrazu opisuję moje spostrzeżenia. zakupiłem czujnik brązowy gdyż taki wynikał mi z opisu w "ETKA" a u mnie zamontowany był szary. różnią się one zakresami ciśnień. co prawda dodatkowa różnica to wtyczka w czujnikach ale to już nie był taki problem. po wymianie czujnika problem z żółtym napisem "sensor i kontrolka oleju" pozostał a dodatkowo po około 5-10 sekund po odpaleniu silnika pojawia się czerwona kontrolka z lejkiem oleju i potrójny sygnał akustyczny. nie sądzę aby oleju było za mało gdyż niedawno był wymieniany ( sprawdzę to jutro na zimnym silniku ) ale może tak jest ?

proszę o poradę czy po wymianie czujnika muszę wykasować błąd VAGiem aby nie wyświetlało mi go ponownie na wyświetlaczu? czy problem jest po innej stronie? może niewłaściwy czujnik ? już nie mam pomysłów co z tym fantem zrobić. Swich w zamku maski odłączyłem całkowicie więc już nie wiem co robić dalej ?

proszę o jakieś sugestie

806894fb8138b1c7m.jpg

to jest wykaz czujników z ETKI i jak widać do silnika AJM kolor brązowy, ale zastanawia mnie dlaczego wcześniej był oryginalny OOOO koloru szarego?

Opublikowano

Sygnał który pojawił ci sie oznacza informacje o niskim ciśnieniu oleju w silniku. Jak długo masz samochód? Może być to być jakiś problem elektroniczny ale i też mechaniczny może celowo ktoś zastosował inny czujnik aby nie pojawiał się komunikat o niskim ciśnieniu oleju :mysli:

Opublikowano

no właśnie bardzo mnie to martwi bo auto mam dopiero od dwóch miesięcy i dopiero poznaję jego bolączki :(

ponowię jeszcze swoje pytanie co do tego żółtego napisu Sensor z lejkiem - czy po wymianie czujnika muszę wykasować błąd VAGiem czy po wymianie sam powinien zgasnąć i nie pojawiać się przy kolejnych odpaleniach silnika ?

Opublikowano

W takim przypadku najpierw sprawdził bym ciśnienie oleju. Jak będzie ok to następnie szukał usterki w instalacji.

Opublikowano

chyba faktycznie muszę sprawdzić ciśnienie. poziom oleju mam na maximum wiec przyczyna siedzi gdzieś głębiej :( [br]Dopisany: 16 Listopad 2008, 14:20_________________________________________________problem częściowo rozwiązany, ciśnienie oleju 3atmosfery na rozgrzanym silniku do 80st.C., czujnik ciśnienia (brązowy,nowo zakupiony) okazał się wadliwy, wymieniłem na szary ori OOOO i kontrolka ciśnienia nie świeci :), dalej problem był z czujnikiem poziomu oleju ( na wyświetlaczu SENSOR z konewką i falą na dole :) ) i okazało się że wtyczka tzn. piny w niej były luźne i po prostu wypadły. widać że wcześniej ktoś coś przy niej kombinował. nigdzie nie mogę dostać tej wtyczki z wiązką aby nie kombinować z pinami i chyba pozostanie mi tylko ASO. no ale wreszcie wiem na czym stoję a raczej jeżdżę :) dziex koledzy za pomoc - pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...