Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z odpalaniem na ciepłym


majster151

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panie i panow. Od kilku dni meczy mnie problem z moim silnikiem, chyba za malo nim jezdze...

Otoz, gdy jest zimny pali ladnie i bez problemu, a gdy jest cieply to raz na kilka odpalenia odpali tak jakby na 3 tloki(wtedy tez trzepie niesamowicie wszystkim) i gasnie po 3-5 sekundach takiego telepotania. Jesli sie go przytrzymie na rozruszniku troche dluzej niz powinno to odpali ale slysze przez ulamek sekundy jak dwumasa napierdziela od nierownego palania.

Bledow zadnych nie wywala, logi tez ok wygladaja.

Ktos moze spotkal sie z takowym problemem?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie,chociaż u mnie nie gaśnie,ale też zatelepie jak odpalam na ciepłym. Gdzieś wyczytałem, że to może być rozrusznik,ale został zregenerowany i nic to nie pomogło. Spróbuj odpalić na włączonych światłach, jeżeli odpali normalnie to masz uszkodzony włącznik świateł. U mnie to nie działa i nie wiem już, gdzie szukać przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki masz motor ale w moim starym AJMie winą były uszczelniacze na pompowtryskach koszt około 400 zł z wymianą i poźniej już było ok. Tylko jeżeli występują takie objawy to może to być 100 róznuych rzeczy. Moga to też być świece w zime je dogrzewa w lato już nie. Ja bym od tego rozpocza poszukiwanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomyx1307 co ma wylacznik swiatel do palenia auta? I tak mam swiatla przekodowane na zalaczanie halogenow po zaplonie wiec nie uzywam praktycznie przelacznika.

Myslalem o tych uszczelniaczach, tylko zastanawiam sie dlaczego nie odczuwam niczego przy jezdzie, ani kopcenia ani nic. Czeka mnie wymiana walka rozrzadu bo zaczyna sie wycierac, zanim zaczne go wymieniac to chcialbym wykluczyc padajacego popmpowtryska zeby nie rozbierac drugi raz.

Dzieki za podpowiedzi i czekam na wiecej sugesti.

---------- Post dopisany at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany at 23:35 ----------

tomyx1307 co ma wylacznik swiatel do palenia auta? I tak mam swiatla przekodowane na zalaczanie halogenow po zaplonie wiec nie uzywam praktycznie przelacznika.

Myslalem o tych uszczelniaczach, tylko zastanawiam sie dlaczego nie odczuwam niczego przy jezdzie, ani kopcenia ani nic. Czeka mnie wymiana walka rozrzadu bo zaczyna sie wycierac, zanim zaczne go wymieniac to chcialbym wykluczyc padajacego popmpowtryska zeby nie rozbierac drugi raz.

Dzieki za podpowiedzi i czekam na wiecej sugesti.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

majster151, nie wiem,co ma do tego włącznik ale poczytaj tu: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/problemy-z-odpalaniem-232802/ , http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/problemy-z-odpalaniem-232802/

a tak z ciekawości jaki masz przebieg, że wałek jest wytarty?

---------- Post dopisany at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany at 11:13 ----------

majster151, nie wiem,co ma do tego włącznik ale poczytaj tu: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/problemy-z-odpalaniem-232802/ , http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/problemy-z-odpalaniem-232802/

a tak z ciekawości jaki masz przebieg, że wałek jest wytarty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile w rzeczywistosci ale na zegarach dobija 270 000. Ale auto dlugo na longlife jezdzilo wiec nie ma sie co dziwic.

W tym temacie co podales to tez nie opisuja co za znaczenie ma wylacznik swiatel...

No nic, posprawdzam wszystko i zabiore sie za wymiane walka to i gumki na pompkach wymienie, zobacze czy bedzie lepiej.

Najgorsze to ze za miesiac jade na wakacje i troche km mi peknie, a nie chcialbym gdzies stanac...

---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:30 ----------

Nie wiem ile w rzeczywistosci ale na zegarach dobija 270 000. Ale auto dlugo na longlife jezdzilo wiec nie ma sie co dziwic.

W tym temacie co podales to tez nie opisuja co za znaczenie ma wylacznik swiatel...

No nic, posprawdzam wszystko i zabiore sie za wymiane walka to i gumki na pompkach wymienie, zobacze czy bedzie lepiej.

Najgorsze to ze za miesiac jade na wakacje i troche km mi peknie, a nie chcialbym gdzies stanac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czy masz dobre pompowtryski sprawdzisz podpinajac auto do kompa. Juz nie pamietam w ktorym miejscu ale sa podane dawki jakie kolejno podaja wystarczy porownac z danymi fabrycznymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak silnik utyka to podłączyć kompa i sprawdzić w 01 engine BS grupy 13 i 23, na jednej z pompek powinny być widoczne odchylenia. Też miałem problem z utykaniem na jeden cylinder na ciepłym, skończyło się na wymianie uszczelek na pompkach i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi światłami to potwierdzam mam to u siebie jak włączę światła chociaż na postojowe to odpala bez kręcenie na wyłączonych światłach trzeba 2-3s kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktos logiczne wytlumaczenie tego?

---------- Post dopisany 23-06-2012 at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2012 at 22:56 ----------

Jest informacja serwisowa na temat tego przelacznika. Ale nie w moim wypadku.

Panowie po wymianie uszczelek na pompkach i walka problem nie ustal. Wszystkie blogi i wartosci sa jak nowe...

Czy jest mi ktos w stanie sprawdzic u siebie w takim samym motorze jakie ma obroty rozrusznika? Nalezy odlaczyc kable od glowice od wtryskow, ta glowna okragla, wejsc w pierwszy blog np i krecic rozrusznikiem, ile bedzie pokazywal.... U mnie jest 210 rpm/min. W touranach sie wymienia rozruszniki jak kreca ponizej 280. Nie wiem tylko jak w tym silniku. Moze mi ktos sprawdzic?

Chyba ze macie inne pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podłącze sie do tematu i zapytam o problem w ogole z odpalaniem auta, chodzi o to iz od jakiegoś czasu zaczął mi sie problem z odpalaniem auta, musze dłużej pokręcić silnik i odpala, tak samo jest na zimnym i ciepłym. Auta po ostatniej wymianie czujnika temperatury "wraca" czasami do poprawnego odpalania czyli tzw. z kopa. Co może być powodem takiego zachowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mojego brata w avf był to samo. Na zimnym od strzała na goracym mało poduszek nie wyrwało z silnika. Zwiekszyłem mu dawke winols-em i nie pomogło . Okazało sie ze to wina filtra paliwa choć był wymieniony 2 miechy wcześniej. Jakaś lipa aż to tej pory ciężko mi w to uwierzyc ale od wymiany zawsze pali od strzała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...