Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Objawy padniętej przekładni w B6?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie?

jakie są objawy padającej przekładni?

Opublikowano

Wycieki masz???? po tym mozna zobaczyc czy magiel juz przezyl swoje... Jesli sa oznaki to znaczy ze sie konczy.

Opublikowano

najlepiej sciagnac osłone drążka kierowniczego i looknac czy w gumie jest olej od wspomagania, ale nie koniecznie, u mnie np jak padała to przy skrecie w prawo i najechaniu na jakaś nierówność to waliło mi cos w zawieszeniu, okazalo sie ze magiel..

Opublikowano

Tez tak wlasnie mam kolego , nalatane juz mam prawie 500tys km i tlucze wlasnie przy skrecie w prawo lub lewo jak najade na jakas poprzeczna nierownosc lub dziure na drodze.

Wachacze wszystkie wymienione (Lemforder), kocowki drazkow wraz z drazkami (Febi) rowniez i dalej tlucze.

Wyciekow z ukladu nie ma bo plynu nie gubi i odziwo juz kilka razy bylem na stacji diagnostycznej i zadnych luzow nie wykazalo :eusathink:

Opublikowano

Poruszaj kierownica energicznie przy zgaszonym silniku. Jak będą luzy na przekładni to będzie zaraz słychać.

Opublikowano

witam mam podobny problem u siebie wszystko suche na postoju na zgaszonym silniku jak ruszam energicznie kierownica lewo prawo słychac pukanie na autostradzie przy wiekszych prędkośćiach jak równierz krece kierownica lewo prawo auto nie reaguje dopiero przy mocniejszych ruchach kierownicy czy ktos wie jak ten luz skasować czytałem ze sie da

Opublikowano

Mozna skręcić śrubę na przekładni ale I tak trzeba wyjąc przekładnie i tak.

Opublikowano

Koledzy a jak z demontażem przekładni w B6 quattro tdi AVF, z jakiego dojścia to zrobić?Puka mi delikatnie na nierównościach,na progach zwalniających itd,obadany zawias i nic,szybkie ruchy kierownicą na postoju dają taki lekki stuk więc magiel trzeba sprawdzić.

Opublikowano

musisz wykrecic zawieszenie lewego kola, odkrecic krzyzak do kolumny kierowniczej, poodkrecac koncowki drazków od zwrotnicy lub cale drazki od magla i tylko w strone kierowcy wyjdzie przekladnia...

Opublikowano

wybaczcie, że odkopuje stary temat, ale zastanawia mnie, czy przekładnie mogła się uszkodzić od walnięcia w krawężnik? jak mogę to później udowodnić ubezpieczycielowi?

Opublikowano

Tak mogla sie uszkodzic, jesli przekladnia to i kolo zapewne tez sie uszkodzilo bo to musialo byc mocniejsze uderzenie, rzeczoznawca napewno zwroci na to uwage.

Opublikowano

felga jest uszkodzona, opona też. ale jegomość rzeczoznawca pokręcił kierownicą na uruchomionym silniku i stwierdził, że wszystko jest super. powinienem udać się do Stacji Kontroli Pojazdów, czy do niezależnego rzeczoznawcy, celem rozwiązania tego problemu? Pokazał bym mu wcześniej o co chodzi, lecz dopiero wczoraj przeczytałem o sposobie zdiagnozowania tego problemu. Faktycznie przy mocnym kręceniu lewo-prawo-lewo-prawo przekładnia łomocze.

Opublikowano

Stacja kontroli pojazdów raczej nic tu nie da, zadzwoń i poproś o kolejne oględziny, może to uwzględnią, jak nie to raczej tylko niezależny rzeczoznawca. Weź strzykawke z igłą i wstrzyknij troche płynu do tej harmonijkowej osłony drążka kierowniczego, tak żeby wyglądało że jest wyciek z niej, wtedy napewno ją uznają do wymiany.

Opublikowano

Chyba od razu udam się do niezależnego rzeczoznawcy, ponieważ chciałbym w końcu wziąć się za naprawę samochodu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...