Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW E39 523i Touring


prywo

Rekomendowane odpowiedzi

Dosyć dawno mnie tu nie było i kilka aut w między czasie się przewinęło Accord CB7 sedan 2.2i z 90 roku, Accord coupe 3,0 V6 CG2 z 2000 roku i na chwilę obecną jest BMW E39 523i Touring z 98 roku (oczywiście Audi A4 B5 1.6 sedan z 98 roku jest ze mną cały czas :naughty: )

poniżej opis po rozkodowaniu VINu

BMW e39 523i Touring

Kod typu DH31

Typ 523I (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.50

Moc 125 kw

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BIARRITZBLAU METALLIC (363)

Tapicerka STOFF RATTAN/ANTHRAZIT SPORTSIZE (D4AT)

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S261A SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S288A LT/ALY WHEELS Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29

S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu

S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowy

S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S555A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

P628A COMMUNICATION PACKAGE Pakiet komunikacji

S629A CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Kier. sport. wielofunk.

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S773A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria

S818A MAIN BATTERY SWITCH Główny wyłącznik akumulatora

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S260A SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

Information

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni

S540A CRUISE CONTROL Tempomat

S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS

na zimę oryginalne alu felgi Mpakiet 16" 225/55/16 z oponami Conti, na lato 17" alu Mpakiet z oponami Conti 225/45/17 przód i tył TOYO 235/45/17

zmienione po kupnie:

Przednie klosze na biały kierunek

tylne lampy na takie z białym białym kierunkiem oem BMW

halogeny cleary

żarniki D2S o barwie 5000K

wleciały alu ramki na zegary

wymieniony kaseciak BMW buisness na taki sam model ale CD

wydech OEM BMW z końcówką Ulter

przyciemnione tylne szyby (bo przednie musiałem zrywać)

a w garażu leżą i czekają na dopasowanie i polakierowanie:

daszek tylnej szyby

dokładka przedniego zderzaka Sport pakiet

oraz do zamontowania

Ringi CCFL

Relingi dachowe

w dalszych planach:

gleba (najlepiej gwint)

felgi R.O.D. lub BBSy koniecznie z rantem 18"

kilka poglądowych fotek

56e4a9575b20efe3med.jpg

8d173e272de4fafbmed.jpg

b36a9b690ef653c4med.jpg

6a85ab5515e4387cmed.jpg

507e8fcd8ac54f73med.jpg

4fbf5e5adf210b1cmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polowałem na 2.8 ale coś zadbanego jest baaardzo ciężko wyszukać.

Na początku szukałem A6 2.7 bi turbo kombiaka, ale też nie mogłem nic ciekawego dorwać, zanim znalazłem interesujący mnie egzemplarz przejechałem ponad 2000 km, byłem w Radomiu, Białej Podlaskiej, Gdańsku aż w końcu swoją znalazłem w Toruniu (pomijam już kilkanaście wypraw w rejonie Mazowieckiego) teraz mam taki troszkę niedosyt i nie wiem czy nie kupiłbym V8 :naughty: najchętniej 540 tu już jest fun :wink: najchętniej w manualu, a już szczytem by była E38 740 :naughty: po lifcie, ale nic nie stoi na przeszkodzie zawsze może jeszcze być.

Jeśli chodzi o CCFL to już takie mam, świecą nawet spoko, ale po krótkim używaniu na poprzednich kloszach zauważyłem że już coś zaczyna się dziać z przetwornicami bo np. jeden ring się dłużej nagrzewa.

i fotka CCFL na starym kloszu

bf037697f3bb2ae5med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość -makaveli-

no tylko że V8 to już kwestia stanu vanosów bo koszty są ogromne

ja się niedługo zabieram za to i wychodzi 2x1650zł za vanosy + uszczelki i robocizna 1800zł :)

(jeszcze do niedawna vanos był po 3500zł za sztuke)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszty spore :shock3:, ale przyjemność z jazdy ogromna :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że ma serducho a nie plackowatą kierownicę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość -makaveli-
koszty spore :shock3:, ale przyjemność z jazdy ogromna :naughty:
no V8 to najlepsze co motoryzacja Nam dała :D dźwięk i moc !!!!!! :)

coś mi się wydaje że jak dasz dokładkę pod zderzak to progi będą lipnie wyglądać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i dokładka polakierowana i założona na sztukę by zobaczyć jak wyszło, dopasowanie jest idealne i kolor też wyszedł ładnie, teraz tylko trzeba znów wygospodarować czas i zamontować na stałe.

3428fe381c37ff7emed.jpg

0e146d9980cc4635med.jpg

c4228ff86b8ccf2dmed.jpg

---------- Post dopisany 27-02-2013 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 13:24 ----------

Temat można zamknąć, BMW ustąpiło miejsca Hondzie Accord Type-R, a A4 trzyma się dalej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...