adamq 3 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Witam!! Mam pytanie: Czy można zrobić logi na silniku 1.8T (AEB)? Dałem sobie kiedyś na kanały 001, 002 i 003 (przy odpalonym silniku) i normalnie zmieniały się wartości. Moglibyście takie logi przeanalizować?? Chodzi mi np. o to czy sprężarka (turbo) daje dobre ciśnienie i czy w ogóle jest ok. Z tego co wyczytałem to logi trzeba robić na trzecim biegu i przegazować auto. Które kanały mam wybrać?? Ta jazda "na trójce" może być dokonana na trasie "pod górkę"?? Za wszystkie odp. z góry THX! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 hack, nie wiem jakie dokladnie bloki ale robi sie na plaskim, z wylaczonymi wszystkimi urzadzeniami. Pod obciazeniem robi sie od niskich obrotow 1600-1800 do prawie max z wcisnietym pedalem na maxa non stop. [ Dodano: 12-11-2006, 20:45 ] jeszcze dodam, ze silnik musi byc rozgrzany do temp. powyzej 81. Jak znajde jakie bloki to wrzuce, ale moze ktos wie na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 jeszcze myśle, że warto dodać że jak się robi logi na jałowym, to nie dłużej niż 2 minuty (chodzi o to jak długo silnik chodzi na tym biegu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Wystarczy grupa 25, cisnienie doładowania, wartości rzeczywiste i żądane. Innych w AEB nie potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 szogun0, a parametry przeplywki to by sie nie zdaly :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 tutaj macie troszke o diagnoze 1.8/1.8T :arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2104&highlight=abc :arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2104&highlight=abc powodzenia .... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 szogun0, a parametry przeplywki to by sie nie zdaly :?: W AEB przepływke mierzy się na biegu jałowym. Najlepiej to woltomierzem pomierzyć i porównać z danymi np. z ESI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Zgadza się i o ile mnie pamięć nie myli to ma być między 2 a 4 pinem 1,4V.A w tych blokach które zamieścił poczciwy kolega nie ma silnika z kodem AEB czyli taki jak mam,to chyba na nic mi się nie zdają.. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AREK18T 0 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 tez taki mam szukalewm i nic nie znalazlem na temat AEB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się