Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWX + BRD + wirus


RalphA4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pacjent to Audi A4 B6 1.9 TDi 130KM AWX

Mody:

-Turbo BRD

-Wtryski Seria ( pomału się konaczą)

-Intercooler centralny

-Dolot by Oriwol ( WIELKIE DZIĘKI ZA KAWAL DOBREJ ROBOTY) !!!

-EGR zaslepiony

-Kat wyciety

-Downpipe

-Program by Aligator ( WIELKIE DZIĘKI ZA KAWAL DOBREJ ROBOTY) !!!

Spodziewałem się dużo mniej, a tu mile zaskoczenia :D co sadzicie o wykresie ?

WYKRES.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie wrażenia z jazdy są fantastyczne, wczoraj trochę mokrawo było wiec 1,2,3 bieg gubił trakcje ale czuć że się autko zbiera zupełnie inaczej :D Na spalanie narazie nie patrze, dziś pierwsze próby na suchej nawierzchni, już sie odbyły oczywiście mam problemy z przeniesieniem momentu na asfalt bo kola buksują :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie masz laczki?

---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

235/45ZR17 u mnie daje radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dużo momentu jak na sprzęgło z AWX.

Wynik bardzo ładny, przebieg momentu obrotowego dokładnie taki sam jak u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zalaozone 225/45/17 ale są już na granicy uzytku wiec nie dziwie sie ze tracą trakcje. Co do sprzegła to Ali twierdzi ze sprzegla z AWX są stosunkow mocne i powinny to spokojnie wytrzymać ale wiadomo to też nie jest nowka wiec zobaczymy :) oby jednak wytrzymalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mokrej drodze to niestety za dużo sie niepoprawi nawet na nowych oponach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie teraz mam dylemat jakie oponki kupic. Czy nowe ale troszke gorszej firmy czy uzywki ale jakies piereli,goodyear albo cos takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zalaozone 225/45/17 ale są już na granicy uzytku wiec nie dziwie sie ze tracą trakcje. Co do sprzegła to Ali twierdzi ze sprzegla z AWX są stosunkow mocne i powinny to spokojnie wytrzymać ale wiadomo to też nie jest nowka wiec zobaczymy :) oby jednak wytrzymalo

Polecam UNIROYAL RainSport 2 [bierznik V] kleją jak mordoklejki za czasów PRL'u ;)

lepszych nie mialem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesadzacie zdeka z tymi szerokosciami opon,205 daje rade na 2 biegu juz klei ladnie

Zależy jak się jedynkę pojedzie ;)

Przebieg wykresu bardzo ładny. Bezawaryjnej jazdy życzę!

P.S. Nagraj coś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesadzacie zdeka z tymi szerokosciami opon,205 daje rade na 2 biegu juz klei ladnie

na suchym to tak:wink:

Piotrek ostatnio tak zajety ze nawet na sms nie odpiszcze:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy

Otóż mam problem dotyczący spalania samochodu, do tej pory, na tych gratach które mam, natomiast jeszcze przed wystrojeniem u Aliego, srednie spalanie na kompie wynosilo 7.2L,

czyli w miare normalnie. Po odebraniu autka oczywisie wrazenia z jazdy bezcenne, ale dzis postaralem sie jezdzic jak dziadek zmiana biegu przy 2100 i to co mi pokazuje komputer pokladowy

ta sa normalne kpiny. Według komputera pokladowego przy ruszaniu salanie oscyluje w granicach 40l, 25l, 20L jak mu sie tam podoba :/ powtarzam ze jeździlem jak dziadek zero energicznej

jazdy naprawde pomalutku i bez pospiechu. Zeby bylo smieszniej w miare przyspieszania i nabierania predkosci spalania na chwilowym spada, a na odcinku prostym przy stalej predkosci

splanaia chwile pokazuje już prawidlowo. Mam wrazenie ze jak samochod tylko stanie i nie wieje na intercooler to spalanie po ruszeniu poprostu wariuje. Dzis zatnakowalem do pełna

i sprawdze ile faktycznie spala samochod a nie ile pokazuje komp, chodź wydaje mi sie ze realne spalanie to jest gdzies w granicach 9L, a komp pokazuje co mu sie zywnie podoba...

Troche wiedzy ktora zdobylem:

1. Oczywiście zadzonilem do Aliego dlaczego moj fis tak wariuje i ze tak nie moze byc, uslyszalem ze program ktory robil ma oczywiscie wplyw na realne spalanie samochodu ale nie powinno

byc takich dziwnych wynikow na Fisie, w dodatku powiedzlam mi ze jak do niego przyjechalem mialem cofniety rozrzad o 2 zabki,natomiast on strojac samochod ustawil go minimalnie do przodu

w porowniau do tego jak powinno byc wedlug fabryki

2. Zadwonilem rowniez do drugiego mechanika, u ktorego wymienialem rozrzad, i rownież przedstawilem mu cala sytacje jak powyzej opisalem: usłyszalem ze oczywiscie on ustawil rorzad

z specjalnymi blokadami i nie ma mowy o tym zeby byl cofniety itd. (co sie klóci z tym co mi powiedzial ALI odnosnie rozrzadu aczkolwiek nie oceniam ktory ma racje), natomiast w audi

sa podobno dwa czujniki: jeden walu a drugi jeszcze jakis ktorego nie pamietam i na tej podstawie komputer zczytuje chwilowe spalanie itd. i jezeli, Ali mi przestawil rozrzad do przodu

to moze to jest przyczyna, poza tym w momencie jezeli rozrzad jest przestawiony to samochod ciezko odpala, (odpowiedzialem ze moj odpala prawidlo) na co odpowiedzial ze w takim wypadku

musial Ali w programie uwzglednic to zeby nie zczytywalo sygnalu z chyba czujnika walu albo go poprostu odlaczyl.

Drodzy koledzy bardzo prosze o jakas rade, może ktoś mial podobne problemy? nie ukrywam że fis to jeden z elementow wyposazenia ktory sie przydaje i to bardzo a na chwile obecna przez

durne wskazania chwilowego spalania , srednie spalanie tez ma jakies kosmiczne wartosci wiec i szacowana ilosc kilometrow do przejechania jest bledna na chwile obecna pokazuje 600km na

pelnym baku a wczesniej bylo ok 1000km

Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...