BizoOn Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Witam Panowie mam okazję wymienić swoją pompę, i tu pojawia się pytanie jak NAJSZYBCIEJ wymienić pompę wtryskową ?? Dodam że silnik 2.5 TDI AFB
kudalty66 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 ciekawe pytanie???, odkręcić śruby, wyjąć starą i poskładać w odwrotnej kolejności, pozdr
danu44 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 ciekawe pytanie???, odkręcić śruby, wyjąć starą i poskładać w odwrotnej kolejności, pozdr No niby tak, ale wczesniej trzeba chyba rozrzad zrzucic, a potem go zlozyc...
przemek4net Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 pasek od pompy a pasek od rozrzadu to 2 rozne paski ORYGINALNY ROZRZĄD AUDI A4 A6 PASSAT 2,5 TDI V6 w xarchiwum.pl
danu44 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 pasek od pompy a pasek od rozrzadu to 2 rozne paskiORYGINALNY ROZRZĄD AUDI A4 A6 PASSAT 2,5 TDI V6 w xarchiwum.pl Acha, no to juz cos wiemy. Napewno koledze Mateuszowi sie to przyda. A co z katem wtrysku...? Czy nie powinien go ustawic na nowo? A pompy nie nalezy ustawiac do rozrzadu?
Lulek Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 pasek od pompy a pasek od rozrzadu to 2 rozne paskiORYGINALNY ROZRZĄD AUDI A4 A6 PASSAT 2,5 TDI V6 w xarchiwum.pl Acha, no to juz cos wiemy. Napewno koledze Mateuszowi sie to przyda. A co z katem wtrysku...? Czy nie powinien go ustawic na nowo? A pompy nie nalezy ustawiac do rozrzadu? pompe ustawić do rozrządu a następnie kąt wtrysku
kudalty66 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 przed zabraniem się za robotę, ostawić silnik na znaki, GMP 3go cylindra, wtedy stara pompa powinna byc ''na zero'' bedziesz w stanie ja zablokować trzpieniem, punkt zero, jak masz ori wałki, to we wlewie oleju na wałku jest napisz OT, jak ustawisz żeby był na srodku wlewu powinno byc ok, najlepiej jest zablokować silnik na wale, ale trzeba mieć specjalną blokadę. potem montujesz nową, też zablokowana na zero, fasolki regulacyjne ustawiasz na środku, odpowietrzasz i odpalasz, grzejesz do 85 stopni sprawdzasz i regulujesz kąt wtrysku, grupa 004 w Engine, BS, late 2 stopnie zaGMP
danu44 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Super Panowie, nareszcie cos konkretnego. Gratuluje wypowiedzi... Nie wiem tylko dlaczego kolega Mateusz nic sie nie odzywa. W koncu to jego sprawa. Dodam tylko jeszcze jedno zdjecie, i chyba wszystko zostalo wyjasnione.
kudalty66 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Super Panowie, nareszcie cos konkretnego. Gratuluje wypowiedzi... Nie wiem tylko dlaczego kolega Mateusz nic sie nie odzywa. W koncu to jego sprawa. Dodam tylko jeszcze jedno zdjecie, i chyba wszystko zostalo wyjasnione. http://s17.postimage.org/fo4a04ox7/bd4b6d9c1dea9ccf.jpg PS. Robert witamy w klubie... w klubie???? co do wymiany pompy dodam że trzeba jeszcze właściwie pasek naciagnąc
BizoOn Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 Dzięki za szybką i konkretną pomoc, pompa miała być wymieniana w następnym tygodniu ale wczoraj w nocy strzelił mi wiatrak i muszę w pierwszej kolejności nim się zając ... Poszedł cały płyn w kilka sekund ...
przemek4net Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 a ja dodam, ze warto zglebic temat odpowietrzania vp44 bo podlaczyc i krecic rozrusznikiem to za malo by odpalic ale moze byc wystarczajaco by uszkodzic
Tommy Gun Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 I spalić sterownik lub zatrzeć przestawiacz...
danu44 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 I spalić sterownik lub zatrzeć przestawiacz... No super... Ale zeby koledze Mateuszowi, cos takiego sie nie przytrafilo... nalezy zrobic to co na filmie ponizej. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się