Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa Vp44


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie mam okazję wymienić swoją pompę, i tu pojawia się pytanie jak NAJSZYBCIEJ wymienić pompę wtryskową ??

Dodam że silnik 2.5 TDI AFB

Opublikowano

ciekawe pytanie???, odkręcić śruby, wyjąć starą i poskładać w odwrotnej kolejności, pozdr

Opublikowano
ciekawe pytanie???, odkręcić śruby, wyjąć starą i poskładać w odwrotnej kolejności, pozdr

No niby tak, ale wczesniej trzeba chyba rozrzad zrzucic, a potem go zlozyc...

a13_0183_117.jpg

Opublikowano

od pompy jest krótszy

Opublikowano
pasek od pompy a pasek od rozrzadu to 2 rozne paski

ORYGINALNY ROZRZĄD AUDI A4 A6 PASSAT 2,5 TDI V6 w xarchiwum.pl

Acha, no to juz cos wiemy. Napewno koledze Mateuszowi sie to przyda.

A co z katem wtrysku...? Czy nie powinien go ustawic na nowo?

A pompy nie nalezy ustawiac do rozrzadu?

Opublikowano
pasek od pompy a pasek od rozrzadu to 2 rozne paski

ORYGINALNY ROZRZĄD AUDI A4 A6 PASSAT 2,5 TDI V6 w xarchiwum.pl

Acha, no to juz cos wiemy. Napewno koledze Mateuszowi sie to przyda.

A co z katem wtrysku...? Czy nie powinien go ustawic na nowo?

A pompy nie nalezy ustawiac do rozrzadu?

pompe ustawić do rozrządu a następnie kąt wtrysku

Opublikowano

przed zabraniem się za robotę, ostawić silnik na znaki, GMP 3go cylindra, wtedy stara pompa powinna byc ''na zero'' bedziesz w stanie ja zablokować trzpieniem, punkt zero, jak masz ori wałki, to we wlewie oleju na wałku jest napisz OT, jak ustawisz żeby był na srodku wlewu powinno byc ok, najlepiej jest zablokować silnik na wale, ale trzeba mieć specjalną blokadę.

potem montujesz nową, też zablokowana na zero, fasolki regulacyjne ustawiasz na środku, odpowietrzasz i odpalasz,

grzejesz do 85 stopni sprawdzasz i regulujesz kąt wtrysku, grupa 004 w Engine, BS, late 2 stopnie zaGMP

Opublikowano

Super Panowie, nareszcie cos konkretnego. Gratuluje wypowiedzi... :hi:

Nie wiem tylko dlaczego kolega Mateusz nic sie nie odzywa.

W koncu to jego sprawa.

Dodam tylko jeszcze jedno zdjecie, i chyba wszystko zostalo wyjasnione.

bd4b6d9c1dea9ccf.jpg

Opublikowano
Super Panowie, nareszcie cos konkretnego. Gratuluje wypowiedzi... :hi:

Nie wiem tylko dlaczego kolega Mateusz nic sie nie odzywa.

W koncu to jego sprawa.

Dodam tylko jeszcze jedno zdjecie, i chyba wszystko zostalo wyjasnione.

http://s17.postimage.org/fo4a04ox7/bd4b6d9c1dea9ccf.jpg

PS. Robert witamy w klubie... :wink:

w klubie????

co do wymiany pompy dodam że trzeba jeszcze właściwie pasek naciagnąc

Opublikowano

Dzięki za szybką i konkretną pomoc, pompa miała być wymieniana w następnym tygodniu ale wczoraj w nocy strzelił mi wiatrak i muszę w pierwszej kolejności nim się zając ... Poszedł cały płyn w kilka sekund ...

Opublikowano

a ja dodam, ze warto zglebic temat odpowietrzania vp44 bo podlaczyc i krecic rozrusznikiem to za malo by odpalic ale moze byc wystarczajaco by uszkodzic

Opublikowano

I spalić sterownik lub zatrzeć przestawiacz...

Opublikowano
I spalić sterownik lub zatrzeć przestawiacz...

No super...:kwasny:

Ale zeby koledze Mateuszowi, cos takiego sie nie przytrafilo... nalezy zrobic to co na filmie ponizej.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...