Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wykres mocy


Tuborg 1

Rekomendowane odpowiedzi

Rob555...czy chcesz powiedzieć, że programu nie robił zdalnie V-piro ?

widac nie ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rob555...czy chcesz powiedzieć, że programu nie robił zdalnie V-piro ?

widac nie ... :naughty:

Jeżeli robił V-piro to nie za dobrze...bo on ma akurat tendencję do rezania mocneg dołu...

Jeżel nie robił tego V-piro to fatalnie :gwizdanie: bo to co zrobili z dołem to jest ekstremizm :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rob555...czy chcesz powiedzieć, że programu nie robił zdalnie V-piro ?

Nie mam bladego pojecia...

Ale wez pod uwage ze PIRO jest JEDEN...a oddzialow Vtechu jak grzybow po deszczu. Nawet on nie obrobi wszystkiego...

Widzialem robote Pirowskiego i napewno by tego tak nie zostawil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki spanky.

Nie za niski ten moment max. 320Nm to miałem bez czipa?

pokazalem Ci jak powinien wygladac przebieg krzywych, a wartosci uzaleznione sa od motorowni i softu .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem robote Pirowskiego i napewno by tego tak nie zostawil

Zgoda, moje empiryczne doświadczenia sa identyczne :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako ze przebieg mocy wyglada prawidlowo, wydaje mi sie że przebieg momentu jest po porstu zawyżony (jako ze nawet na serii pokazalo 320 Mn gdzie w zasadzie nie powinno byc duzo wiecej niz 300 Mn przy zdrowiutkiej motorowni )

Max momentu na im wyższych obrotach tym lepiej, oszczędzasz min. sprzeglo-dwumasa - które to lubią się pierwsze wysypywać przy agresynej jezdzie.

Zobacz np. jak zmieniasz bieg z 1 na 2 masz na obrotomierzu w momencie odpuszczania sprzęgla cos k 2 tys obr. wtedy przy tym programie masz najwyzszy moment obr -czyli dziala największa siła obrotu wału korbowego, którą trzeba przełozyc na skrzynie poprzez uklad sprzegła.

w dodatku pompa olejowa daje mniejsze ciśnienie oleju smarującego uklad kobrowo tlokowy ,niż przy obrotach rzędu 3-4 tys.

wniosek -seryjne graty nieźle dostają przy takich podwyższonych mocach na niskich obrotach

...ale taka to już charaktersyka AJM , że ten moment max jest dość "blisko"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czepiacie sie ...

nowy motor Fiata 1.6 jtd ma 300 niutona przy 1500 r/min ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moment nie za ciekawy moim zdaniem :( i z kad ta wartosc Nm ?

kolego mozesz zobaczyc moj wykres nie jest doskonaly dokonca ale uwazam ze o niebo lepszy od twojego programu

Gdzie go zobaczę?

prosze : http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_ajm_modyfikacja_na_145km350nm_wykres_po_wizycie_w_jetroniku-t30116.0.html;msg358341#msg358341

......wydaje mi sie że przebieg momentu jest po porstu zawyżony (jako ze nawet na serii pokazalo 320 Mn gdzie w zasadzie nie powinno byc duzo wiecej niz 300 Mn przy zdrowiutkiej motorowni )

niektore serie (np. jak moja miala taki moment fabrycznie ) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak już lepieja ale mogli jeszcze przeciągnąć ten moment bo i tak jest wysoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...