Grzesiekkbc 0 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Ja nie mam vnt bo mam 1z ale objawy mam identycznie jak w afn-ie. Masakra jak się ciężko jeździ tym autem, mocy brak, kopci na czarno i to podpieranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieckinn 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 sprawdź jakie masz ciśnienie doładowania, jeżeli przeładowuje to pierwsze co na myśl mi przychodzi to n75 lub zapieczona sztanga od turbiny, miałem taki przypadek że trzeba było rozruszać sztangę i wymienić n75 i było dobrze, sprawdź też przepływomierz vagiem, jest wiele rzeczy które na to wpływa, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Turbo wymieniałem rok temu bo myślałem że to ono puszcza olej ale winowajcą okazały się uszczelniacze zaworowe, N75 też mam nowy Pierburga i przepływka to samo Pierburg nowa. Ja stawiam na wtryski i za nie postaram się wziąć jak tylko się uporam z robotą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 grzesiek pokaz log 004 bo moze pompa trup stad ten dym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 qr** ożeniłem się i nie mam teraz laptopa przy dupsku a bez niego nie mam jak zrobić loga ale jak będę u siebie w domu to zrobię. Loga 004 dynamicznego czy statycznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 tylko dynamicznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieckinn 0 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 ciśnienie wewnętrzne = 15 bar, tyle jest u mnie, jaka może być jeszcze przyczyna zapiekania się turbo ? miejski styl jazdy ? krótkie dystanse bez możliwości dawania ognia ? ; > a może trzeba dać zaworek n75 taki jaki ma być a nie jak teraz mam zaworek od egr ;d n75 padł więc taką podmiankę zastosowałem, a egr zaślepiony jest, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 czego cisnieine wewnetrzne? doladowania 1,5 bara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieckinn 0 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 ciśnienie wewnętrzne pompy wtryskowej, mierzyłem dziś, a doładowanie 1.5 bara mam po chipie ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się