podsi Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 Orientuje sie ktoś z czym sie wiąże wymiana wtrysków na większe chodzi mi o sprawy techniczne nie o jakieś bzdety o wzroście spalania itp tylko czy bez zmiany programu fura będzie jeździła na większych czy są jakieś tego minusy czy będzie jak dawniej ?
szogun0 Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 No na pewno mocy nie zyska jak nie dodmuchasz powietrza. Jak będą przelewały to ECU będzie zmniejszał czas wtrysku, tylko nie wiem czy w mapie ma aż taki zakres i czy nie będzie wywalało 00561.
podsi Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Opublikowano 16 Maja 2008 hehe stary kolega szugun sie odezwal )) wiesz powietrza juz mam dodmuchane ale chca jeszcze wiecej dodmuchac musze zwiekszyc wtryski i nie wiem czy po fizycznej ich wymianie bez odpowiedniej korekty programu do jej czasu czy da sie jezdzic ?) bo blad 561 to u mnie norma ) wiec jesli chodzi o bldy to tez pikus lecz chodzi mi zeby czegos nie zj***c itp czy to bedzie wogole jechalo ? jak one sie zadaptuja itp
szogun0 Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 No jak będą większe wtryski dawały za dużo paliwka i się nie spali w cylindrze, to normalnie powędruje po ściankach do miski olejowej. A wiesz czym to grozi zatarciem. Po wymianie wtrysków, zanim zmienisz program często wąchaj olej po odkręceniu korka wlewu oleju
podsi Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Opublikowano 16 Maja 2008 ale jaja tego jeszcze a audi ni erobilem bede zatem niuchal dosc ostro hehee )) wiesz ustalilem tez taka wersje ze ponoc po wymianie wtryskow odpalic samochod i zostawic no 20 min na wolnych obrotach ze wtryski sie zaadaptuja ?? polega myslisz to na prawdzie ??? a albo jest tu ktos kto to slyszal itp ????
szogun0 Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 Tak jak napisałem, ECU będzie zmniejszało czas wtrysku, ale nie może zejść do 0. Jeśli będzie wykraczało poza dolną granicę, to po prostu wtryski będą przelewały.
podsi Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Opublikowano 17 Maja 2008 rozumiem .. ale teraz juz pytam konkretnie o sama tzw automatyczna adaptacje cos takiego jest po 20 min chodzenia na wolnych obrotach ?
gregory Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 automatyczna adaptacje cos takiego jest po 20 min chodzenia na wolnych obrotach ? Chyba nie. Auto musi polatać, na biegu jałowym niewiele się zaadoptuje. Kolega Szogun już ci wszystko napisał wydaje mi się. >>Jeśli wtryski okażą się zbyt duże na modyfikacje które sobie planujesz to granica regulacji składu mieszanki zostanie przekroczona i pomimo skrócenia czasu wtrysku przez ECU fura i tak będzie przelewana<< Osobiście nie polecam takich zabaw bez zmiany oprogramowania.
poziek Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 Osobiście nie polecam takich zabaw bez zmiany oprogramowania. A czy osobiście robiłeś taką zmianę co Podsi ? 20-30 minut adaptują się wolne obroty potem w trakcie jazdy na doładowaniu adaptuje się jazda.
gregory Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 A czy osobiście robiłeś taką zmianę co Podsi ? Nie wiem co Podsi planuje. Jest bardzo tajemniczy Wiem jednak czym mogą się skończyć zabawy z doładowaniem i dawkami paliwa 20-30 minut adaptują się wolne obroty potem w trakcie jazdy na doładowaniu adaptuje się jazda. Znów dowiedziałem się czegoś nowego. Co chwila uczę się coś nowego
adamq Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Ja zrobiłbym na początek tak: 1. Wymiana wtrysków, 2. Dokładne mycie przepustnicy, 3. Podłączam VAGa, włączam zapłon, łączę się z silnikiem, wchodzę do 10-Adaptation, wybieram kanał 00, daję Test, potem Save - sterownik się resetuje, 4. Rozłączam się z silnikiem, wyłączam zapłon, 5. Włączam zapłon ponownie, łączę się VAGiem z silnikiem, kasuję błędy, wybieram Basic Settings, wpisuję 098 wybieram "Go", przepustnica adaptuje się, gdy wyskoczy "ADP O.K.", rozłączam się z silnikiem, po czym wyłączam zapłon i odłączam VAGa. 6. Włączam zapłon i czekam aż przepustnica przestanie "cykać" (zwykle ok. 1 minuty), 7. Uruchamiam silnik, NIE DOTYKAM GAZU! i zostawiam autko na ok 20-30 minut do całkowitego nagrzania silnika (jak już wyżej wspomniano), 8. Przez ok. 1,5-2 minuty trzymam silnik równo, na luzie na obrotach ok. 3000/min, 9. Wyłączam silnik, uruchamiam ponownie i podłączam VAGa (sprawdzam błędy). Jeżeli błędów nie ma, to można jeździć na nowych wtryskach (na początku utrzymując równe prędkości) lub jeżeli pojawi się błąd 00561, to wtedy poprosimy o loga z czasami otwarć wtryskiwaczy. To tak plus/minus na początek.[br]Dopisany: 19 Maj 2008, 23:57 _________________________________________________I jak? Śmigają te wtryski?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się