Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wypadanie zapłonu ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pytanie, otóż jakies pół roku temu wymieniałem świece, kable WN, kopułke, aparat, dziś przeczyściłem przepustnice, bo myślałem że to jednak to jest przyczyną tego iż samochod tak chodzi, ale jednak nie. Wrzucam linka poglądowego jak to mniej wiecej brzmi ...

WRZUTA - 18062012089

Dodam iż obroty na jałowym falują ale minimalnie, od 800 - 900 . Dodatkowo czuc straszne drgania w samochodzie. Macie koledzy może jakieś domysły co trzeba by bylo sprawdzic, wyczyscic, wymienic ?

Ostatnio auto zaczelo dluzej odpalac, Vag wywalil blad czujnika cieczy chlodzacej, po wymianie bylo idealnie, ale po wyjechaniu z warsztatu znow zaczela miec humorki. I moje pytanie brzmi - czy taka prace silnika i dlugie odpalanie moze powodowac opozniony zaplon ? Czy Vag pokazalby wtedy jakies bledy ??

Opublikowano

A dzieje się tak po czyszczeniu przepustnicy? Zaadaptowałeś ją?

W moim starym ADP miałem podobny problem i wina leżała w kopułce i 'palcu'.

Opublikowano

Przed czyszczeniem przepustnicy też tak chodziła, no może odrobinkę stabilniej. Tak, adaptowałem odczekując minutę na włączonym zapłonie. Odpaliła bez problemu. Niedawno też zauważyłem że przy każdym włączeniu zapłonu przepustnica mi piszczy ... jakies 15, 20 sekund ....

Opublikowano

Na poczatek ze tak powiem... :vaglogi:

A jak jezdzi? Idzie plynnie czy tak jakby chcial sie zesrac :decayed:

To na dachu to tragedia jest... Nie mam jakiegos "pro" pomyslu na to poza paznokcie/plastik/twarda guma w miare ostroznie a potem pasta lekko scierna zeby zatuszowac to co zrobisz z tym lakierem :decayed: ale lepiej poczytaj

http://a4-klub.pl/nadwozie-14/pielegnacji-auta-kosmetyki-samochodowe-916/

I inne w dziale Nadwozie :whistling:

Opublikowano
Na poczatek ze tak powiem... :vaglogi:

A jak jezdzi? Idzie plynnie czy tak jakby chcial sie zesrac :decayed:

To na dachu to tragedia jest... Nie mam jakiegos "pro" pomyslu na to poza paznokcie/plastik/twarda guma w miare ostroznie a potem pasta lekko scierna zeby zatuszowac to co zrobisz z tym lakierem :decayed: ale lepiej poczytaj

http://a4-klub.pl/nadwozie-14/pielegnacji-auta-kosmetyki-samochodowe-916/

I inne w dziale Nadwozie :whistling:

Z tym czy idzie plynnie to różnie bywa. W ostatnie dni, po naciśnięciu gazu w podłogę byl dziwny efekt, wiecej dudniło niż jechało, takie głuche dudnienie słyszalne nawet przy otwartych oknach, nie wiem nawet jak to nazwac. Tak z 2,3 sekundy i jakos sie zbiera, ale to nie to co na poczatku ... Czyli podsumowując tak jakby chciała sie zesrac ;D

Opublikowano

A wiesz co?

- powykręcaj świece i zobacz jak wyglądają (osad/kolor)

- popsikaj wieczorem kable wodą + np. śrubokręt przyłożony do kabla i blisko karoserii gdzieś zobacz czy będzie gdzieś iskra przeskakiwała (tak wiem że masz nowe - właśnie dlatego :naughty:)

- zobacz jeszcze raz wszystko bardzo dokładnie czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza (możliwe że gdzieś dostaje lewusa a jak mówisz że czyściłeś przepustnice to istnieje prawdopodobieństwo że miejsce gdzie idzie lewizna się po prostu powiększyło...)

- i we no zapnij tego VAG'a, jak nie masz to popytaj na forum na pewno kogoś w okolicy znajdziesz kto Ci pomoże

No i pisz co tam wymodzisz :hi:

Opublikowano

Druga rzecz to moj dach ;) byla przyklejona do niego tak zwana płetwa rekina, staralem sie na goraco ją odkleic, ale poszlo ile poszło, i strasznie paskudnie to wyglada, jest to strasznie twarde, nie wiem czy to bylo klejone na silikon ? W kazdym badz razie idzie sobie na tym połamac paznokcie ...

Zdjecie pogladowe :

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

http://img407.imageshack.us/img407/8030/18062012472.jpg

Czym mogę to usunac, zmyc ??

A próbowałeś to już podgrzać? I wtedy spróbować? Ja kiedyś miałem taki przypadek i po podgrzaniu opalarką (uwaga na lakier :D)

pomogło i zrobiło się elastyczne i zlazło wszystko

Opublikowano

Odnośnie pisku przepustnicy; to dźwięk który powinien być :) Nie wiem czy to przepustnicy piisskk, większość samochodów ma taki pisk. Odnośnie Dźwięku który słyszysz przy dodawaniu gazu, możliwe że to filtr powietrza słyszysz lub masz nieszczelny wydech.

Proponuję na podnośniku sprawdzić wydech. Może być przyczyną nierównej pracy silnika.

Opublikowano

VAG'a wlasnie nie mam, przymierzam sie do kupna kabelka i chyba tak zrobie, przyda sie ;) Iskierek zadnych nie zobaczylem, sprawdzalem wczoraj, najbardziej prawdopodobna opcja to ta z lewym powietrzem, przy kupnie widzialem ze kolektor byl spawany, moze znow cos sie w nim podzialo, musze zobaczyc. Uklad wydechowy tez sprawdze.

Opalarki nie mam ;D ale postaram sie cos wymyslec z tym :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...