Andrew7771 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam. Mam pytanie, otóż jakies pół roku temu wymieniałem świece, kable WN, kopułke, aparat, dziś przeczyściłem przepustnice, bo myślałem że to jednak to jest przyczyną tego iż samochod tak chodzi, ale jednak nie. Wrzucam linka poglądowego jak to mniej wiecej brzmi ... WRZUTA - 18062012089 Dodam iż obroty na jałowym falują ale minimalnie, od 800 - 900 . Dodatkowo czuc straszne drgania w samochodzie. Macie koledzy może jakieś domysły co trzeba by bylo sprawdzic, wyczyscic, wymienic ? Ostatnio auto zaczelo dluzej odpalac, Vag wywalil blad czujnika cieczy chlodzacej, po wymianie bylo idealnie, ale po wyjechaniu z warsztatu znow zaczela miec humorki. I moje pytanie brzmi - czy taka prace silnika i dlugie odpalanie moze powodowac opozniony zaplon ? Czy Vag pokazalby wtedy jakies bledy ??
SebaMC Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 A dzieje się tak po czyszczeniu przepustnicy? Zaadaptowałeś ją? W moim starym ADP miałem podobny problem i wina leżała w kopułce i 'palcu'.
Andrew7771 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2012 Przed czyszczeniem przepustnicy też tak chodziła, no może odrobinkę stabilniej. Tak, adaptowałem odczekując minutę na włączonym zapłonie. Odpaliła bez problemu. Niedawno też zauważyłem że przy każdym włączeniu zapłonu przepustnica mi piszczy ... jakies 15, 20 sekund ....
sokal Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Na poczatek ze tak powiem... A jak jezdzi? Idzie plynnie czy tak jakby chcial sie zesrac To na dachu to tragedia jest... Nie mam jakiegos "pro" pomyslu na to poza paznokcie/plastik/twarda guma w miare ostroznie a potem pasta lekko scierna zeby zatuszowac to co zrobisz z tym lakierem ale lepiej poczytaj http://a4-klub.pl/nadwozie-14/pielegnacji-auta-kosmetyki-samochodowe-916/ I inne w dziale Nadwozie
Andrew7771 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2012 Na poczatek ze tak powiem... A jak jezdzi? Idzie plynnie czy tak jakby chcial sie zesrac To na dachu to tragedia jest... Nie mam jakiegos "pro" pomyslu na to poza paznokcie/plastik/twarda guma w miare ostroznie a potem pasta lekko scierna zeby zatuszowac to co zrobisz z tym lakierem ale lepiej poczytaj http://a4-klub.pl/nadwozie-14/pielegnacji-auta-kosmetyki-samochodowe-916/ I inne w dziale Nadwozie Z tym czy idzie plynnie to różnie bywa. W ostatnie dni, po naciśnięciu gazu w podłogę byl dziwny efekt, wiecej dudniło niż jechało, takie głuche dudnienie słyszalne nawet przy otwartych oknach, nie wiem nawet jak to nazwac. Tak z 2,3 sekundy i jakos sie zbiera, ale to nie to co na poczatku ... Czyli podsumowując tak jakby chciała sie zesrac ;D
sokal Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 A wiesz co? - powykręcaj świece i zobacz jak wyglądają (osad/kolor) - popsikaj wieczorem kable wodą + np. śrubokręt przyłożony do kabla i blisko karoserii gdzieś zobacz czy będzie gdzieś iskra przeskakiwała (tak wiem że masz nowe - właśnie dlatego ) - zobacz jeszcze raz wszystko bardzo dokładnie czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza (możliwe że gdzieś dostaje lewusa a jak mówisz że czyściłeś przepustnice to istnieje prawdopodobieństwo że miejsce gdzie idzie lewizna się po prostu powiększyło...) - i we no zapnij tego VAG'a, jak nie masz to popytaj na forum na pewno kogoś w okolicy znajdziesz kto Ci pomoże No i pisz co tam wymodzisz
Mejreles Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Druga rzecz to moj dach byla przyklejona do niego tak zwana płetwa rekina, staralem sie na goraco ją odkleic, ale poszlo ile poszło, i strasznie paskudnie to wyglada, jest to strasznie twarde, nie wiem czy to bylo klejone na silikon ? W kazdym badz razie idzie sobie na tym połamac paznokcie ... Zdjecie pogladowe : ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting http://img407.imageshack.us/img407/8030/18062012472.jpg Czym mogę to usunac, zmyc ?? A próbowałeś to już podgrzać? I wtedy spróbować? Ja kiedyś miałem taki przypadek i po podgrzaniu opalarką (uwaga na lakier ) pomogło i zrobiło się elastyczne i zlazło wszystko
zabijaka Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Odnośnie pisku przepustnicy; to dźwięk który powinien być Nie wiem czy to przepustnicy piisskk, większość samochodów ma taki pisk. Odnośnie Dźwięku który słyszysz przy dodawaniu gazu, możliwe że to filtr powietrza słyszysz lub masz nieszczelny wydech. Proponuję na podnośniku sprawdzić wydech. Może być przyczyną nierównej pracy silnika.
Andrew7771 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 VAG'a wlasnie nie mam, przymierzam sie do kupna kabelka i chyba tak zrobie, przyda sie Iskierek zadnych nie zobaczylem, sprawdzalem wczoraj, najbardziej prawdopodobna opcja to ta z lewym powietrzem, przy kupnie widzialem ze kolektor byl spawany, moze znow cos sie w nim podzialo, musze zobaczyc. Uklad wydechowy tez sprawdze. Opalarki nie mam ;D ale postaram sie cos wymyslec z tym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się