majer33 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Mam taki problem vag pokazuje mi błąd zwarcie do masy pozatym zrobił sie bardzo mułowaty,dodam że miałem stłuczke przed niom było wszystko w porządku a teraz dramat
motor144 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Jak Hall nie chodzi (a tak jest jak masz podany błąd) to normalne że jest mułowaty. Dokładnie sprawdź czy po zderzeniu nie jest gdzieś przycięte okablowanie między Hallem a ECU .
TnX Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Na pewno Tylko jeden błąd Ci pokazuje ? Zrób jeszcze raz błędy VAG'iem i podaj je tu.
majer33 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2012 tak tylko jest problem bo jak pochodzi troche i po skasowaniu błędu będe trzymał go na 1200 obrotów to jest ok ale tylko spuszcze go z obrotów to pokarze mi sporadyczny błąd nizwiązany ze sprzętem ---------- Post dopisany at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ---------- jeszcze raz pujde odczytać błędy a dzwonek niebył taki mały <br /><br /> ---------- Post dopisany at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany at 11:28 ---------- właśnie sprawdziłem i pokazuje zwarcie do masy nie związany ze sprzętem ale najleprze jest to że po wypięciu wtyczki od halla auto normalnie odpala hyba niepowinienem go wogule odpalić z tego co czytałem już zgupiałem ---------- Post dopisany at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany at 11:50 ---------- oto.co.mi.pokazuje 515 Czujnik Halla -G 40 przerwa lub zwarcie do plusa ---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ---------- a.po.odpaleniu.to 515 Czujnik Halla -G 40 zwarcie do masy
Danek75 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Skoro miałeś stłuczkę, to w takim razie najpierw sprawdź wtyczkę i przewody przy czujniku, który masz z przodu na wałku rozrządu
majer33 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 autko.złożone.po.naprawie.ale.problem.z.halkiem.tylko.jest wszystko.sprawdziłem ---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ---------- <br /><br /> <br /><br />
fecik Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 kolega ma dokładnie ten sam problem co ty, jechał se autkiem i nagle brak mocy! i też świeci czujnik HALA. I też niby wszystko ok. W przyszłym tygodniu bede znał przyczyne ,jak nie ogarniesz swojej to postaram ci sie jakos pomoc.
Danek75 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Jeszcze jedno mi się przypomniało. Ja też kiedys miałem stłuczkę i uszkodziły się przewody od czujnika Halla, ale nie tego z przodu przy rozrządzie, tylko tego drugiego - z tyłu silnika na dole -w okolicach skrzyni biegów.
majer33 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2012 nadole.jest.czujnik.jeszcze.jeden.w.którym.miejscu.sie.znajduje.tak.dokładnie,teraz.to.mi.dałeś.do.myślenia
motor144 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Ten z tyłu silnika na dole -w okolicach skrzyni biegów. to czujnik obrotów wału korbowego G28, ale to nie jest żaden czujnikHALLA tylko indukcyjny. Odcięcie G28 powoduje brak impulsu wtryskiwaczy i brak iskry, więc auto nie odpali wcale. Przy odciętym czujniku HALLA czyli G40 (ten przy pobliżu rozrządu) silnik odpali ale będzie mułowaty bo ECU nie dostaje impulsów do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. Oprócz G40 w osprzęcie silnika ADR nie ma żadnego innego czujnika HALLA.
Danek75 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Oprócz G40 w osprzęcie silnika ADR nie ma żadnego innego czujnika HALLA. To radzę się doszkolić Jeden G-40 jest z przodu przy wałku rozrządu a drugi G-40 jest z tyłu silnika na dole - właśnie na wale korbowym. A G-28 to jest czujnik prędkości pojazdu, podający sygnał do prędkościomierza i z reguły znajduje się z lewej strony silnika w okolicy półosi, ale oczywiście w zespole bloku silnika ze skrzynią.
majer33 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Opublikowano 7 Lipca 2012 wszystko.dobrze.tylko.nie.powinno.czasem.być.tak.żejak.odepne.halla.to.autko.niepowinno.odpalić.a.samochód.odpala.nawet.po.odkręceniu.czujnika.z.wałka.i.odłonczeniu. jak.to.wkońcu.jest ---------- Post dopisany 07-07-2012 at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2012 at 23:37 ---------- disiaj.sprawdziłem.wszystko.nawet.zmieniłem.czujnik.hala.ale.dalej.to.samo.pozostaje.jeszcze,tylko.komputer.podmienić jeśli.dalej.będzie.to.samo.to.chyba.mnie.trafi.szlak
motor144 Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 A sam rozrząd na znakach sprawdzałeś czy nie przestawiony po zderzeniu ? Jak byłby przestawiony to HALL- aG40 przy wałku będzie błąd , pomimo że sam HALL jest O.K. Na VAG-u też można sprawdzić jaka wartość np. na jałowym i co się dzieje pod obciążeniem . Po uderzeniu może też dawać nieprawidłowe sygnały któryś z 2-u czujników spalania stukowego ( współpracujących z HALL-em) i nie ma prawidłowej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu ale ECU widzi to jako błąd HALLA. Analogicznie może być z czujnikiem obrotów wału korbowego G28.
majer33 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Opublikowano 8 Lipca 2012 tak.tylko.jak.sie.ma.do.tego.zdjęty.hall.i.odpi.eta.wtyczka.od.niego.podobno.nie.powinienem.odpalić.auta a.co.do.rozrządu.to.sprawdzałem.wszystko.jest.ok
motor144 Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 zdjęty.hall.i.odpi.et a.wtyczka.od.niego.podobno.nie.powinienem.odpalić A skąd masz taką błędną informację? Bo to nie w tym silniku i nie w tym układzie sterowania pracą silnika.
majer33 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Opublikowano 8 Lipca 2012 sprawdziłem.czujnik.wału.korbowego.i.jest.ok zastanawiam.sie.jak.sprawdzić.czujniki.spalania.stukowego
Danek75 Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Jeśli uważasz, ze oba czujniki są dobre, to musisz obejrzeć przewody i wtyczki. Prawdopodobnie mogą byc uszkodzone przewody przy tym Hallu, co jest z tyłu silnika, czyli na wale korbowym. I tak się zastanawiam, czy jeśli miałeś "dzwonka", to może przypadkiem nie tak ktoś przewody wpiął we wtyczkę w tym hallu z przodu - na wałku rozrządu (zamienione mogą byc miejscami). Jeszcze co do czujnika halla, to na zgaszonym silniku zawsze będzie pokazywać jego błąd.
majer33 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Opublikowano 8 Lipca 2012 wszystko.od.począdku.składałem.sam.więc.niemogły.być.zamienione.] pozatym.hyba.pozostało.mi.jeszcze.podmienic.komputer. a.hal.świeci.tylko.przy.zapalonym.silniku.jeszcze.jedna.wskazówka.przy.3500.tyś.obrotów. chall.nie.pokazuje.błędu.a.jak.zejde.poniżej.tyh.obrotów.to.zaraz.wywala.halla
Danek75 Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 No to nie ma innej opcji, jak: - uszkodzony G-40 przy wałku rozrządu - uszkodzony G-40 na wale korbowym - uszkodzone przewody przy którymś z czujników - źle zamontowane czujniki bądź wiązki elektryczne. Skoro taki błąd wyświetla, to raczej innych opcji nie ma. Wiem, ze coś tam oglądałeś, sprawdzałeś, ale... brak już innych pomysłów.
majer33 Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 a.co.ja.mam.powiedzieć.jestem.w.kropce zastanawiają.mnie,jeszcze.te.czujniki.stukowe.ale.niewiem.jak.je.sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się