krisjaworski Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 witam myslalem ze mam problem z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego bo tak pokazywal mi komputer, jednak po wymianie tego czujnika, po starcie silnika zawsze wlacza mi sie wentylator chlodnic na zimnym silniku, komputer nie pokazuje mi zadnych bledow, czy jest jakis czujnik w chlodnicy? jak tak to jaki symbol??z gory dzieki,pzdr4all
iceweed Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zrob sobie wlacznik na krotko z kabiny
krisjaworski Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 po co???chyba lepiej znalezc przyczyne i naprawic!!!!!!!!!!!!!!
Fr0styyy. Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Sprawdź czujnik temperatury przy chłodnicy.
krisjaworski Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2012 moze mi ktos podac jaki to czujnik? zebym mogl go kupic?
Fr0styyy. Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Niech ktoś poda z ETKI jego numer
SENATORX Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Gdzie znajduje sie ten czujnik w którym miejscu? mam podbny porlbem a nie moge go onalezc
SENATORX Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Ja ten czujnik kupiłem ale nie moge zlokalizwoać jego miejsca i to jest najpiekniejsze , a w 3 sklepahc zawsze daja mi ten sam i tlyko niby taki jest do teog modelu
krisjaworski Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2012 a mozesz chociaz podac jego numer czy nazwe i model?
SENATORX Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Nie mam go teraz ob jestem w pracy ale wyglada on tak jak ten z linka tylko jest 3 anie 2 pinowy: CZUJNIK WENTYLATORA CHŁODNICY VW PASSAT 1996-2000 (2422639434) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ale jak mam byc szczery nie odnalzalem takiego w aucie i nie wiem czy wogole taki w aucie jst mimo ze w 3 sklepach daja mi taki sam i mowia ze to napenwo do tego modelu
krisjaworski Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2012 ten to jest na bank wkrecany do chlodnicy, popatrz gdzie z chlodnicy odchodza kabelki
SENATORX Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 No wlasnie nie ma go nigdzie jest dosc specyficzny i ciezko by koloru jego nie zauwazyc wychodzacego z chlodnicy, bardziej stawiam na to ze to jest zly czujnik, a jest zupelnie inny. ---------- Post dopisany 27-06-2012 at 09:23 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2012 at 16:33 ---------- podłaczyłem pod komputer auto woczraj, wynik 17698 - coolant Temp sensor (G83) signal too small teraz suzkam tego czujnika G83, zawsze to już coś, może też Ci to pomoże.
krisjaworski Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2012 zaraz tez podlacze pod kompa i zobacze co u mnie ty razem ---------- Post dopisany at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany at 09:03 ---------- ja taki jak ty g52 wymienilem juz i mam to samo
SENATORX Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 a g52 to który jest? sprawdz ten artykul z niego by wynikalo ze przycyzna tego bledu moze lezec gdzie indizej 17698 - coolant temp sensor at radiator outlet (G83): signal too small
bobikos Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 zaraz tez podlacze pod kompa i zobacze co u mnie ty razem---------- Post dopisany at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany at 09:03 ---------- ja taki jak ty g52 wymienilem juz i mam to samo W 1.9 TDI jest tylko jeden czujnik, zielony 4 pinowy przy silniku. Ten już wymieniłeś. Jeśli się nie mylę (tak przynajmniej jest w B6) to duży wiatrak jest na tzw wiskozie i zawsze się kręci powoli a jeśli temperatura silnika wzrośnie zaczyna się kręcić szybciej. Napęd tego wiatraka jest mechaniczny a nie elektryczny. Idą do tego wentylatora jakieś kable? tak wygląda wiskoza http://www.alejasamochodowa.pl/photo/product_big/e/0/c/1_e0cdb7b30d20.jpg masz taki element przy wiatraku? G62 a nie G52. G62 występuje w jednej obudowie z G2 i jest to czujnik zielony 4 pinowy znajdujący się w okolicy głowicy lub termostatu.
SENATORX Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 W b5 się krecil caly czas w b6 sie wogole nie kreci sam i jest sterowany elektornicnzie. Dzwonilem do ASO pod odczytem g83 są dwa czujniki jeden szary przy chłodnicy a drugi zielony przy głowicy ja oba wymieniłem tydzień temu, wiec teraz wezme sie za przkeaznik 219 i go wymienie i zoabczymy wtedy.
bobikos Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 W b5 się krecil caly czas w b6 sie wogole nie kreci sam i jest sterowany elektornicnzie. Ty masz benzynę. Kolega któremu odpowiadałem ma TDI i tam wentylatory są inaczej rozwiązane, w B6 jest jeden na wisko i jeden elektryczny, podejrzewam że w B7 1,9 TDI jest tak samo, dopiero w 2.0 to zmienili. Trochę zamieszania robisz tu, piszesz w trzech wątkach o jednym problemie, nie wiadomo gdzie Ci odpowiadać
krisjaworski Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2012 Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.lbl Part No SW: 03G 906 016 FE HW: 028 101 212 7 Component: R4 1,9L EDC 0000SG 7002 Revision: 12345678 Serial number: AUX6Z0D0336851 Coding: 0000071 Shop #: WSC 00000 785 00200 VCID: 6BD1C39F3315 1 Fault Found: 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 1428 /min Torque: 187.9 Nm Speed: 51.0 km/h Load: 58.4 % Voltage: 13.76 V Bin. Bits: 11000000 Temperature: 30.6°C Temperature: 38.7°C ---------- Post dopisany at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:53 ---------- nie wiem o co chodzi?!!!!wymienilem ten czujnik (u mnie jest dwu pinowy) i kasuje bledy jezdze jeden czy dwa dni i znowu ten sam blad:(:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się