Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wentylator chłodnicy


krisjaworski

Rekomendowane odpowiedzi

witam myslalem ze mam problem z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego bo tak pokazywal mi komputer, jednak po wymianie tego czujnika, po starcie silnika zawsze wlacza mi sie wentylator chlodnic na zimnym silniku, komputer nie pokazuje mi zadnych bledow, czy jest jakis czujnik w chlodnicy? jak tak to jaki symbol??z gory dzieki,pzdr4all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie znajduje sie ten czujnik w którym miejscu? mam podbny porlbem a nie moge go onalezc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ten czujnik kupiłem ale nie moge zlokalizwoać jego miejsca i to jest najpiekniejsze :D, a w 3 sklepahc zawsze daja mi ten sam i tlyko niby taki jest do teog modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam go teraz ob jestem w pracy ale wyglada on tak jak ten z linka tylko jest 3 anie 2 pinowy:

CZUJNIK WENTYLATORA CHŁODNICY VW PASSAT 1996-2000 (2422639434) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

ale jak mam byc szczery nie odnalzalem takiego w aucie i nie wiem czy wogole taki w aucie jst mimo ze w 3 sklepach daja mi taki sam i mowia ze to napenwo do tego modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie ma go nigdzie jest dosc specyficzny i ciezko by koloru jego nie zauwazyc wychodzacego z chlodnicy, bardziej stawiam na to ze to jest zly czujnik, a jest zupelnie inny.

---------- Post dopisany 27-06-2012 at 09:23 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2012 at 16:33 ----------

podłaczyłem pod komputer auto woczraj, wynik

17698 - coolant Temp sensor (G83) signal too small

teraz suzkam tego czujnika G83, zawsze to już coś, może też Ci to pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a g52 to który jest?

sprawdz ten artykul z niego by wynikalo ze przycyzna tego bledu moze lezec gdzie indizej

17698 - coolant temp sensor at radiator outlet (G83): signal too small

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz tez podlacze pod kompa i zobacze co u mnie ty razem

---------- Post dopisany at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany at 09:03 ----------

ja taki jak ty g52 wymienilem juz i mam to samo

W 1.9 TDI jest tylko jeden czujnik, zielony 4 pinowy przy silniku. Ten już wymieniłeś.

Jeśli się nie mylę (tak przynajmniej jest w B6) to duży wiatrak jest na tzw wiskozie i zawsze się kręci powoli a jeśli temperatura silnika wzrośnie zaczyna się kręcić szybciej. Napęd tego wiatraka jest mechaniczny a nie elektryczny. Idą do tego wentylatora jakieś kable?

tak wygląda wiskoza http://www.alejasamochodowa.pl/photo/product_big/e/0/c/1_e0cdb7b30d20.jpg

masz taki element przy wiatraku?

G62 a nie G52. G62 występuje w jednej obudowie z G2 i jest to czujnik zielony 4 pinowy znajdujący się w okolicy głowicy lub termostatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b5 się krecil caly czas w b6 sie wogole nie kreci sam i jest sterowany elektornicnzie.

Dzwonilem do ASO pod odczytem g83 są dwa czujniki jeden szary przy chłodnicy a drugi zielony przy głowicy ja oba wymieniłem tydzień temu, wiec teraz wezme sie za przkeaznik 219 i go wymienie i zoabczymy wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b5 się krecil caly czas w b6 sie wogole nie kreci sam i jest sterowany elektornicnzie.

Ty masz benzynę. Kolega któremu odpowiadałem ma TDI i tam wentylatory są inaczej rozwiązane, w B6 jest jeden na wisko i jeden elektryczny, podejrzewam że w B7 1,9 TDI jest tak samo, dopiero w 2.0 to zmienili.

Trochę zamieszania robisz tu, piszesz w trzech wątkach o jednym problemie, nie wiadomo gdzie Ci odpowiadać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.lbl

Part No SW: 03G 906 016 FE HW: 028 101 212 7

Component: R4 1,9L EDC 0000SG 7002

Revision: 12345678 Serial number: AUX6Z0D0336851

Coding: 0000071

Shop #: WSC 00000 785 00200

VCID: 6BD1C39F3315

1 Fault Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1428 /min

Torque: 187.9 Nm

Speed: 51.0 km/h

Load: 58.4 %

Voltage: 13.76 V

Bin. Bits: 11000000

Temperature: 30.6°C

Temperature: 38.7°C

---------- Post dopisany at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:53 ----------

nie wiem o co chodzi?!!!!wymienilem ten czujnik (u mnie jest dwu pinowy) i kasuje bledy jezdze jeden czy dwa dni i znowu ten sam blad:(:(:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...