pawel87p Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Witam mam problem a mianowicie nie dogrzewa mi się audi proste termostat i tu pojawił się problem po wymianie na nowy termostat samochód się przegrzewa wymieniłem ponownie na inny wahlera i to samo. Pompa sprawdzona drożność układu również, na starym termostacie nagrzewa się do około 78-82 stopni na klimatroniku. Może ktoś ma jakieś pomysły jak co po kolei wykluczyć termostat gotowany w garnku otwiera się prawidłowo czyli przy 87 stopniach. P.S. gdyby to była uszczelka pod głowicą to czy nie powinien się gotować na starym termostacie. w garnku otwiera się przy temp 80-82 stopnie
Dev Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 czujnik wody ? dobrze odpowietrzyłeś ukłąd po wymianie ?
pawel87p Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 tak odpowietrzony dobrze. właśnie tez myślałem o czujniku da się jakoś sprawdzić poprawność jego działania? na początku nie myślałem o czujniku bo wydawało mi się ze działa poprawnie na trasie się nie dogrzewa pokazuje temp ok 78 stopni na klimatroniku ale jak się na światłach stoi to potrafi do tych 84 podskoczyć, dłuższa prosta i temp spada a na nowym termostacie idzie powyżej 100 stopni na klimatroniku.
pawel87p Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2012 Pompa sprawdzona żadnych luzów, łopatki na wirniku całe... ---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ---------- Co może być przyczyną??: 1.zatkany układ. (sprawdzone, jest przepływ. Na starym tez by się gotował) 2.termostat (już drugi nowy i jest to samo w garnku otwiera się prawidłowo) 3.pompa wody (sprawdzona żadnych luzów, łopatki na wirniku całe) 4. czujnik temperatury (JAK SPRAWDZIĆ POPRAWNOŚĆ DZIAŁANIA, CZY TO NIE ON OSZUKUJE?) 5. uszczelka pod głowicą (myślę ze również na starym by się przegrzewał, żadnych innych objawów padniętej uszczelki). 6. Zapowietrzony układ (układ prawidłowo odpowietrzony) 7. Słyszałem jeszcze teorie korka od wlewu zbiorniczka wyrównawczego ale nie brałem tego pod uwagę, myślę ze to bzdura zresztą korek dobrze trzyma. może jeszcze jakieś propozycje. ewentualnie jak w 100% wykluczyć powyższe potencjalne przyczyny. Jak sprawdzić, pompę, czujnik, uszczelkę, przepływ itd...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się