STO_PROCENT Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 Wiatm wszystkich Dzis dołożyłem sobie problem mianowicie przy wymianie uszczelki pod pokrywa zaworów za mocno dokręciłem srodkową srubę( tą pod plasytkową czapeczką) skutek jest taki że gwincik na tej szycy zrobił kaput Co mam teraz począć ? Da rade wymienic ten gwint? bo jazda w tej sytuacji raczej mija sie z celem. Może ktos cos podpowie pozdrawiam[br]Dopisany: 17 Maj 2008, 14:06 _________________________________________________Póki co zamaskowałem problem tym że dałem jeszcze jedna podkładke trzyma mocno także mozna na impre tyłek wieść Ale problem dalej nie rozwiązany jak ktos wie jak sobie z tym poradzic to prosze o odpowiedz
Italiano Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 Gwintownik na większą śrubkę, i nowa śrubka.
spetsnaz Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 Gwintownik na większą śrubkę, i nowa śrubka. Nie przesadzajmy z gwintownikiem, to jest ostateczność Pokrywę głowicy cylindrów trzymają 3 nakrętki. I śruby podwójno-gwintowe M6X12. nr części 028 103 531B Możesz po prostu wykręcić uszkodzoną śrubę i wymienić ją. Jeżeli będziesz miał problemy z jej dostępnością dostępnością, wkręć starą śrubę uszkodzoną stroną w głowicę nie przesadzając z siła. Nakrętkę pokrywy głowicy przykręcamy z siłą 10nm.
Musashi Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 no wlasnie sruby przykreca sie kluczem dynamometrycznym, szczegolnie te ktore w alu sa wkrecane. nalezy zastosowac wiekszy wymiar, gwintu, z tym ze bardzo istotne aby zarowno gwintownik jak i zastosowana sruba spelnialy norme techniczna dla aluminium.
spetsnaz Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 no wlasnie sruby przykreca sie kluczem dynamometrycznym, szczegolnie te ktore w alu sa wkrecane. nalezy zastosowac wiekszy wymiar, gwintu, z tym ze bardzo istotne aby zarowno gwintownik jak i zastosowana sruba spelnialy norme techniczna dla aluminium. Z tego co pisał STO_PROCENT wynika, że nie ma najmniejszej konieczności nagwintowywania jakiejkolwiek części. Moim zdaniem wystarczy jedynie wymienić śrubę podwójno-gwintową, lub wkręcić ją drugą stroną.
Musashi Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 to zalezy ktora strone ukrecil czy gwint na szpilce - (srubie podwojnej) czy gwint w glowicy.
spetsnaz Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 to zalezy ktora strone ukrecil czy gwint na szpilce - (srubie podwojnej) czy gwint w glowicy. jeżeli pomogły mu podkładki to raczej jedynie szpilka. :th: popatrzyłem trochę i moga być problemy z zakupem nowej śruby, pozostanie więc wkręcenie jej odwrotnie
Musashi Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 jesli tak to wymieni srube dwustronna, kupisz ja bez problemu w ASO ja kiedys w maluchu ukrecilem szpilke w glowicy :gwizdanie:
spetsnaz Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 jesli tak to wymieni srube dwustronna, kupisz ja bez problemu w ASO ja kiedys w maluchu ukrecilem szpilke w glowicy :gwizdanie: problem ten sam.. koszty mniejsze
STO_PROCENT Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Opublikowano 18 Maja 2008 dziekówka za odpowiedzi czyli wystarczy wykręcić ten gwint a wkręcic nowy ( danke za numer części) Gwint przekręciłem na tej górnej czesci
Musashi Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 dziekówka za odpowiedzi czyli wystarczy wykręcić ten gwint a wkręcic nowy ( danke za numer części) Gwint przekręciłem na tej górnej czesci to sie nazywa sruba dwustronna
skalarx Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 słyszałem że poxipolem można zrobić gwint nie wiem jak z temperaturą
adadur Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 technologi naprawy gwintów jest kilka - w twoim przypadku wymina sszpilki (sruby dwustronnej) to najmniejsze zło jakie moglo Cię spotkać. Teraz tylko uważaj przy wkręcaniu szpilki w korpus bo jak tu naboisz to dopiero kłopotu sobie narobisz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się