aleksxvz1 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 mam taki problem ,silnik rozgrzany 90 stopni ,auto stoi wolne obroty 860 ,włanczam swiatła awaryjne i silnik zaczyna buczec i obroty skacza 840 - 860 co ztym zrobic . ---------- Post dopisany 27-06-2012 at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany 26-06-2012 at 12:02 ---------- moze nie to forum ?
machina Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Forum odpowiednie. Trzeba trochę poczekać, nie każdy siedzi i czeka aż ktoś zada pytanie. Podaj więcej szczegółów, będzie łatwiej coś podpowiedzieć.
aleksxvz1 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2012 brak klimy ,alternator ładuje 14,24v odbiorniki pradu wyłaczone, po właczeniu wszystkich odbiornikow spada na 13,75v po zwiekszeniu obrotów jest tak samo,jeszcze jedna sprawa,ostatnie kilka dni moze tydzien, przy odpaleniu swieci sie kontrolka akumulatora dopiero po przygazowniu gasnie ,chyba regulator sie sypie a moze szczotki?
markus85 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Alternator do regeneracji, pojeździsz jeszcze trochę to całkiem padnie, miałem podobnie, ostatnie 5km wracałem w nocy po ciemku.
aleksxvz1 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2012 alternator cały czy tylko regulator napiecia
yamahayzfr13 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 ostatnie kilka dni moze tydzien, przy odpaleniu swieci sie kontrolka akumulatora dopiero po przygazowniu gasnie ,chyba regulator sie sypie a moze szczotki? Odkąd kupiłem auto to tak mam z alternatorem. Po odpaleniu musze go przegazowac i dopiero zaczyna ładować 14,3v. Jezdze juz ponad rok i chodzi normalnie
damian81Z Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 sciagnij tylna oslone alternatora wyciagnij szczotkotrzymacz i zobacz jak wygladaja szczotki i pierscienie slizgowe
domjenick Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 moze nie to forum ?a próbowałeś na innym?
yamahayzfr13 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Słuchajcie, teraz dopiero pokojazylem fakty. Odkąd pamietam mam przebicia w radiu, nawet jak radio mam wylaczone to w glosnikach słysze szum i świst, zwlaszcza jak dodaje gazu. Moze to byc od alternatora?
aleksxvz1 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2012 wyjołem alternator i co pierscienie po ktorych slizgaja sie szczotki sa czarne ,szczotki dobrze dociskaja do pierscieni ,mo ze to jest przyczyna ,poniewaz po wyczyszczeniu pierscieni było ok a po przejechaniu 100 km zgaszeniu silnika ,auto stało moze 3 godziny ,powrócił ten sam problem, musze przy gazowac zeby alternator zaczoł ładowac. szczotki sa razem z regulatorem.alternator bosch 120 A .
damian81Z Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 pierscienie maja byc miedziane a nie czarne,sa wymienne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się