Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jadę na finał EURO 2012 do Kijowa!!! Pytanie.


audiKSP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Właśnie się dowiedziałem że kumpel daje mi w prezencie bilet na finał ME do Kijowa. Jedziemy we dwóch samochodem i mam się tylko dołożyć do paliwka. Jeśli chodzi o wyjazd na Ukrainę to jestem zielony i moje pytanie brzmi: czy przekraczamy granicę po prostu na paszporty czy może potrzebna jakaś wiza? Ma ktoś doświadczenia w tej kwestii? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

PS. I czy do ubezpieczenia OC potrzebna dodatkowo Zielona Karta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Mi jednak marzy się Portugalia-Niemcy. No aż cały chodzę bo nie mogę się doczekać... Mam tylko nadzieję że moja A4 zniesie trudy tamtejszych dróg.

edit. Ok, już wiem że jadę tylko na paszport i zieloną kartę muszę mieć. Jakby ktoś miał jeszcze jakąś ciekawą wskazówkę to z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź jakimś starym autem a nie swoim audi bo mozesz wrócic autobusem :D

nie no bez przesady... to już nie te czasy. Żadnego innego starego nie mam. Ale fakt że szkoda by było ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się kiedyś orientowałem to ponoć policja (albo milicja heh cholera wie co tam maja ;) ) czai sie na cudzoziemcow celem wyludzania lapowek, nie wiem jak to wyglada w praktyce bo jednak tam nie pojechalem, ale majac to w planach i tak wolalem udac sie tam pociagiem czy samolotem i wziasc auto z wypozyczalni heh ale nie ma co popadac w paranoje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innych forach ludzie piszą że kiedyś zatrzymywali za nic i trzeba było bulić po 5-10e haraczu. Teraz podobno już tak nie zatrzymują (jeśli nie łamie się przepisów). A jak złamie się przepisy to też podobno magiczne 10e rozwiązuje sprawę. Jak wrócę w poniedziałek czy wtorek to zdam relację... Jak wrócę... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach