Gość Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Autostrad w kraju coraz więcej przydałoby się jakoś po nich komfortowo podróżować, auto mam po wirusie i wymianie turbiny na z BRD, szkoda tylko, że ta 6-tka taka krótka, na autostradzie można by spokojnie sunąć 150km/h ale obroty wtedy już prawie 3 tyś. Za jakiś czas czeka mnie wymiana seryjnego sprzęgła i tak planuje przy okazji wymienić i skrzynię biegów pod warunkiem, że ma ona dłuższą 6-tkę. No właśnie, ma ? Sprawdzałem wujka google'a w tym temacie ale ciężko coś wykopać. Jeśli tak, to jakie są orientacyjnie obroty na 6-tce przy prędkości 150km/h lub inne ? I chyba najważniejsze pytanie, czy da radę przełożyć tą skrzynię do BLB ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 jezeli chcesz jezdzic 150 km/h to po co Ci zmiana skrzyni ja mam awx i jezdze do Danii 160 km/h prawie caly czas i mam wtedy 3100obr i od 3 lat nic audi z tego powodu nie dolega, co do skrzyni to pare osob wlozylo do siebie skrzynie z BRD i jest ona bardzo dluga,jako ze masz 2.0 tdi to nie powinienes miec zadnych problemow zeby ja wlozyc, z tego co wiem to na skrzyni HCK przy 180 km/h masz 3 tys obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Dzięki za odp. Wiem, że dłuższa jazda z prędkością do 3 tyś. obr/min nie przemęcza silnika, pewnie lekkie przekroczenie tego progu także nie ma znaczenia, sam widzisz po sobie, ale chciałoby się mieć przy tej prędkości jakieś 2.5 tyś. obr. wówczas komfort podróżowania jest o wiele większy, ale takie obroty to chyba tylko w 3.0TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 wiadomo im mniejsze obroty tym mniejsze zuzycie paliwa,mniejsze obciazenie silnika i ciszej w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michier 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 ja mam w swoim brd 3tys obrotów i prędkość ok 175km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 no Ty Michal masz ta skrzynie o ktorej mowa idealna na autostrady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trawa1989 0 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 WIecie moze jaka skrzynia 6b wejdzie do b7 BKE 1.9 tdi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 ja mam w swoim brd 3tys obrotów i prędkość ok 175km/h Dzięki za potwierdzenie, tyle chciałem przeczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 WIecie moze jaka skrzynia 6b wejdzie do b7 BKE 1.9 tdi??? HCF, HCK bez problemu podejdzie. ---------- Post dopisany at 13:33 ---------- Poprzedni post napisany at 13:32 ---------- Dzięki za odp. Wiem, że dłuższa jazda z prędkością do 3 tyś. obr/min nie przemęcza silnika, pewnie lekkie przekroczenie tego progu także nie ma znaczenia, sam widzisz po sobie, ale chciałoby się mieć przy tej prędkości jakieś 2.5 tyś. obr. wówczas komfort podróżowania jest o wiele większy, ale takie obroty to chyba tylko w 3.0TDI Na HCK przy licznikowych 150km/h mam dokładnie 2500obr Jak widziecie skrzynie HCK udało mi się włozyć do starego AWXa tak więc do każdej B7 z 1,9 TDI i 2,0 TDI też będzie pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 3000rpm to 180km na HCK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Jak pamiętam na HCF przy 165km/h jest 3000 obr Nie rozumiem o czym prawicie - jakie TDI jest przemęczane przy ok. 3000 obr. To że obroty beda mniejsze nie oznacza zaraz mniejszego spalania - dlaczego bo przyspieszenia sa mułowate = długie = dłużej trzymamy wciśnięty mocniej pedał gazu ... wszelkie praktyki eco-jazdy mówią o miarowym szybkim rozpędzaniu do zadanej prędkości a dopiero potem delikatne operowanie gazem. Także wiele zależy od warunków na drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Jak pamiętam na HCF przy 165km/h jest 3000 obrNie rozumiem o czym prawicie - jakie TDI jest przemęczane przy ok. 3000 obr. To że obroty beda mniejsze nie oznacza zaraz mniejszego spalania - dlaczego bo przyspieszenia sa mułowate = długie = dłużej trzymamy wciśnięty mocniej pedał gazu ... wszelkie praktyki eco-jazdy mówią o miarowym szybkim rozpędzaniu do zadanej prędkości a dopiero potem delikatne operowanie gazem. Także wiele zależy od warunków na drodze. Widze że mało wiesz o spalniu. Poponuje zrobić test jedź ze stałą prędkością 140km/h na czwratym biegu przez 100km a potem na 6 biegu z tą samą prędkością to zobaczysz że obroty i długość przełożenia miają wpływ na spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klucha11 3 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Ja przy swoim BLB mam fabrycznie zamontowana skrzynie HTA, ale na chwile obecna nie wiem ile mam obrotow przy danej predkosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się