Rusek7 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Witam,jestem tutaj nowy i nawet nie wiem jak założyć swój własny Post i także chciałbym,aby ktoś sprawdził moje Logi statyczne i dynamiczne Bardzo byłbym wdzięczny STATYCZNE Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: Grupy: 004 BS- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 BS- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 000,004,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,011,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:57 ---------- Dodam Jeszcze w razie czego,że Auto to Audi A4 B5 1.9 TDI 110 KM
ciahciah Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 zakładasz nowy temat i po sprawie, logi zawsze robi się osobno, oglądałeś kiedyś film za drzwiami przez dziurkę od klucza? bo właśnie ja tak postrzegam twoje logi dynamiczne, do wymiany termostat, do ustawienia statyczny kąt wtrysku, a jeżeli po zapaleniu silnik pracuje dziwnie, dymi, dodatkowo do sprawdzenia rozrząd, do wymiany jak stary filtr powietrza, jak zrobisz logi jak należy, się okaże czy katalizator należy wyciąć, przepływke wymienić i co dalej zrobić z doładowaniem, bez porządnie zrobionych logów dynamicznych do 1000obr możesz w ciemno pakować kasę zbędnie, w ciemno możesz wyczyścić kolektor ssący(wypalić go) i wyskrobać osad z wlotów w głowicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się