Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana koloru wskazówek


WhyMe?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałem zmienić wskazówki na kolor biały. Przekopałem całe forum w poszukiwaniu takiego tematu lecz nic sensownego nie znalazłem. Jak ktoś posiada jakieś informację na ten temat, bądź widział taki temat na forum to proszę o podesłanie. Z góry dziękuję :hi:

---------- Post dopisany 03-07-2012 at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2012 at 23:32 ----------

Chodzi dokładnie o coś takiego:

scaled.php?server=685&filename=385566190742d57f069cb.jpg&res=landing

Licznik podświetla na czerwono a wskazówki na biało. Ktoś coś wie które to są diody w liczniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup zegary z esy to bedziesz tak mial

Po co mam kupować i wydawać duże pieniądze skoro mogę samemu to zrobić. Gdzieś widziałem taki temat tylko nie mogę go wyszukać :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MaxsteRR robił coś podobnego z zegarami jeśli się nie mylę

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-afn-brzydkie-avaciatko-maxsterr-113791/index30.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już chyba lepszym rozwiązaniem będzie zegary po lifcie wsadzić i spokój, dzięki karin24 za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie, że lepszym :wink: szukaj na 6 zegarków i FISem, z anglika będzie taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko "trochę" zabawy przy kabelkologii, ale da się ogarnąć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się dorwać normalnego europejczyka z pełnym fisem w przyzwoitych pieniądzach. Ostatnio miałem takiego za 300 pln do kupienia i trochę żałuję :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica pomiędzy anglikiem a europejczykiem to w zasadzie tarcza prędkościomierza, którą można przełożyć ze swojego starego europejskiego - bo przekodowanie VAGiem na kilometry trwa minutę i sprawa załatwiona. Oczywiście o ile skala jest jednakowa 260 -> 260, 220 -> 220 itp. nie wiem więc czy warto przepłacać o ile ma się tarczę i VAGa. Mówię teraz o zegarach przedliftowych z FISem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w angolu w innym miejscu jest 100km/h niz w europie, nie wystarczy zmiana tarczy, trzeba wrzucic eeprom z europejskiego zegara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w angolu w innym miejscu jest 100km/h niz w europie, nie wystarczy zmiana tarczy, trzeba wrzucic eeprom z europejskiego zegara.

Muszę się z tobą nie zgodzić. Angol i europejczyk mają 100km/h dokładnie w tym samym miejscu. Zrobiłem na szybko porównanie dwóch liczników w Corelu - angola, i eu. Strzałki są pod identycznym kątem metodą kopiuj-wklej. Chyba że porównujesz kilometry z europejskiego z milami z angola - wtedy faktycznie się nie będzie zgadzać :decayed:

porownanie.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale patrz, kupię europejczyka i bez problemów go zamontuje na czym stracę jakieś 50 zł które drożej dałem. Z anglikiem przekładanie i zabawa która jest bez sensu, przełożę tarczę i mam stary licznik nie kompletny a mogłem go sprzedać i kasa by się zwróciła jak bym go sprzedał, może nie cała ale choćby większa część :sesese:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale patrz, kupię europejczyka i bez problemów go zamontuje na czym stracę jakieś 50 zł które drożej dałem. Z anglikiem przekładanie i zabawa która jest bez sensu, przełożę tarczę i mam stary licznik nie kompletny a mogłem go sprzedać i kasa by się zwróciła jak bym go sprzedał, może nie cała ale choćby większa część :sesese:

Możesz w swój stary licznik wsadzić tarczę z angola i nadal jest on kompletny i pełnosprawny. Chyba że ktoś ma ręce kowala i zraz połowę rzeczy zniszczy przy demontażu. A zwykły licznik - czy to angol, czy europejczyk jest warty może z 50-80 zł, więc interesu życia na tym nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w angolu w innym miejscu jest 100km/h niz w europie, nie wystarczy zmiana tarczy, trzeba wrzucic eeprom z europejskiego zegara.

Muszę się z tobą nie zgodzić. Angol i europejczyk mają 100km/h dokładnie w tym samym miejscu. Zrobiłem na szybko porównanie dwóch liczników w Corelu - angola, i eu. Strzałki są pod identycznym kątem metodą kopiuj-wklej. Chyba że porównujesz kilometry z europejskiego z milami z angola - wtedy faktycznie się nie będzie zgadzać :decayed:

http://s15.postimage.org/x1axrpsef/porownanie.jpg

<br /><br />

Faktycznie, mowiłem o liczniku po I lifcie, tam juz jest inaczej :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...