Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Demontaż/montaż osłony kolumny kierownicy


Raf_kk

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie jak w temacie. Mam luźną osłonę kolumny kierownicy- tak jakby nie była do niej przykręcona...żaluzja też już powoli przestaje funkcjonować. Jest może jakiś temat na forum albo ktoś wie jak to sprawnie zrobić. Będę wdzięczny za pomoc:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłona trzyma się na śrubach, jeśli jest luźna to pewnie ktoś kiedyś pchał tam łapy i nie poskręcał wszystkiego jak należy. Teraz Cię zasmucę, niestety (przynajmniej w poliftach) żeby dostać się do tej osłony musisz zdjąć kierownicę. Nie będę się rozpisywał jak bo znajdziesz wszystko w temacie wymiany kierownicy przedliftowej na poliftową :decayed: jak czegoś nie będziesz wiedział to pisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedlifcie też trzeba zdjąć kierownicę aby zdemontować obudowę kolumny (kierownica zasłania śruby na froncie obudowy kolumny). Ale nie ma z tym aż tyle roboty, pamiętaj o odłączeniu aku przed manipulacjami z kierownicą i poduszką powietrzną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki...będzie się trzeba za to wziąć...bo powoli nie wygląda...:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie mozna jedynie podokrecac srubek? Moze sie poluzowaly? No chyba ze idziesz za ciosem i zdemontujesz calosc i na nowo poskladasz,bedziesz takim Bobem Budowniczym lub jak wolisz bohaterem w swoim a4 :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie mozna jedynie podokrecac srubek? Moze sie poluzowaly? No chyba ze idziesz za ciosem i zdemontujesz calosc i na nowo poskladasz,bedziesz takim Bobem Budowniczym lub jak wolisz bohaterem w swoim a4 :grin:

Ja bym jednak obstawał za rozkręceniem całości i ponownym złożeniem, bo jak to wszystko luźno lata to jest duża szansa że gamoń który to składał połowy śrubek w ogóle nie użył. Potem będą co chwila jakieś trzaski i zgrzyty. W dieslu jest to tym bardziej upierdliwe ze względu na wibracje od silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomeczku ja tez bym tak zrobil,tak sie tylko zgrywalem. A nie ma nic gorszego jak cos rozebrac i zlozyc a na koniec okazuje sie ze 10 srubek nagle nie bylo potrzebnych :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłona kolumny jest luźna, żaluzja pękła, i całe jej mocowanie jakby nie trzyma. Na jałowym mam plastikowy rezonans...:facepalm:

Wiem że muszę 2 sruby spod kierownicy wykręcic i zdjąc airbag. Potem pewnie śruba od samej kierownicy, no a już potem obudowa...wie ktoś jak się to mocuje do tych plastików pod kierownicą:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafal wez odepnij klepy po chwili odkrec poduche a nastepnie kierownice,pod kolumna masz sruby odkrec je i niema takiej sily bys tego nie ogarnal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze przedtem, muszę kupić jakąś osłonę i żaluzje.:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blado to widzę...ale koszt nowej na szczęscie nie kosmiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A plastikowa obudowa wchodzi w żaluzje i jest z nią jakoś mocowana czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne pytanie...która osłona podejdzie pod 4ramienna kierownice; taka SAM_3671.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

AUDI A4 OSŁONA PRZEŁĄCZNIKÓW ŚWIATEŁ KIERUNK (2453618879) - motoAllegro

OSŁONA STACYJKI AUDI A4 95-98 (2439474334) - motoAllegro

Chodzi mi o ten otwór. Czym się różnią?

---------- Post dopisany at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ----------

mowisz o malym elemencie nad kiera ..raczej nad kolumna

Nie, chodzi mi o obudowę kolumny kierownicy. Ona wchodzi w otwór w żaluzji. Czy ta obudowa jest mocowana z żaluzją czy poprostu jak regulujesz kiere to obudowa ustawia żaluzję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w momencie podnoszenia kiery gora a dol ona sama sie reguluje.

wez sciagnij obudowe nad kolumna ona jest na zatrzaski i bedziewsz mial juz podglad.

co do obudowy ww. sa roznice jesli przekladasz kiere z przed na polift bo sa inne tasmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popróbuję ją jakoś przymocować, bo wygląda na to że tam nie ma śrub które mocują obudowę do kiery bo jest luźno.Jeżeli tak to tylko wymiana żaluzji...bo jak dasz kierownicę niżej niż maksymalnie górne odchylenie to całe bebechy widać...Zobaczyłem to dopiero jak dziewczyna się dorwała do kierownicy:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczyłem to dopiero jak dziewczyna się dorwała do kierownicy:grin:

To co wy tam wyprawiacie przy tym ? A potem obudowa kolumny niedokręcona i zwala na poprzedniego właściciela :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...