Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pada turbo strasznie dymi i brak mocy


tofik_audi

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie przed chwilą te same objawy, podnoszę maskę a tam walnięty przewód gumowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zatrzymać dymienie żeby szlo jakość jeździć na chwile bardzo proszę o rade pozdrawiam.

Najpierw to trzeba ustalić czy faktycznie winne temu jest turbo aby stwierdzić czy w tym konkretnym przypadku w ogóle możliwie jest wyeliminowanie dymienia. Skoro dymienie jest stałe i intensywne to najpierw trzeba sprawdzić czy i ile oleju znajduje się w dolocie powietrza doładowanego a najlepiej odłączyć dolot od rozgałęźnika kolektora ssącego i wtedy zobaczyć czy silnik będzie nadal kopcił - jeśli tak to trzeba sprawdzić czy widoczne są ślady oleju w wydechu bezpośrednio za muszlą gorącą turbosprężarki. Nie jest też wykluczone, że masz przyciętą klapę zamykającą przepływ powietrza do rozgałęźnika kolektora ssącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały obieg powietrza intercoolera do sprawdzenia łącznie z przewodami do n75, sprawdzić logi, proponuje tez zobaczyć czy sztanga dobrze pracuje zwykłą strzykawka <60ml i rurką 4mm, odepnij przewód gumowy od gruszki i wetknij ta rurkę a z drugiej strony pompuj strzykawką, na początku też możesz spryskać środkiem do czyszczenia hamulców a potem spryskuj co kilka wpompowań WD40, sposób na MacGyver'a ale działa a jesli nie w tym tkwi problem to na pewno nie zaszkodzi, ewentualnie są w serwisach audi do kupienia płyny do czyszczenia mikroelementów wypryskiwane bezpośrednio do rury turbiny lub wlewane do baku. Słyszałem też,że dobrze jest kręcić silnik na trasie do odcinania zapłonu (niby powoduje wypalenie brudu z turbiny) ale ja wole tak nie mordować silnika :P

Sprawdź też jak Sztomel pisze, ślady oleju.

No, jeszcze wszelakie filtry warto sprawdzić lub wymienić. Nie kosztuje to majątku a też niezaszkodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym kreceniem do odciecia,to zeby czasem czasem nie bylo wietrzenia silnika przez dziure w bloku.Przy 5tyś obrotach wymagane cisneinei doladowania jest praktycznie niewielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...