Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Alternator-demontaż


artur85

Rekomendowane odpowiedzi

artur85, nie no nie wydaje mi sie aby przod rozbierac.

Zacznij od paska, pozniej przewody i luknij gdzie sa sruby i chyba wszystko.

Nei powinno byc nic skomplikowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dokladnie jedna sruba i jedna nakretka, a i trzeba podobno wentylator wymoncic od chlodnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta jedna śruba która niechce wyjść, wychodzi razem z alternatorem tylko trzeba wyłamać delikatnie dwa żeberka w wiskozie, wyciągnąć śrube ile sie da i kiwać alternatorem aż wyjdzie razem z tą srubą bo tam w podstawie jest specjalne wyciecie na nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wychodzi razem z alternatorem tylko trzeba wyłamać delikatnie dwa żeberka w wiskozie

:shocked: co ty wymyśliłeś najlepszego?

każdy robi jak uważa, ale ja fuszerce mówię NIE!

to może ten alternator kątówką wyciąć, czemu ma cierpieć wisko skoro to jego się nie da wyjąć :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba wyłamywać :decayed: wystarczy odgiąć(nie krzywić poprostu odchylić) trochę śrubę do góry za pomocą breszki nie musi ona wyjść do samego końca ,w tulejce tej od silnika jest nacięcie na śrubę ok 2 cm, wszystko powinno wyjść cacy :good: jak ją już wysuniecie na maksa poprostu włóżcie małą łapkę między silnik a alternator i próbujcie go wydobyć do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...